Τι προβλέπει το click away για τις επιστροφές προϊόντων

Διευκρινίσεις σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών σε περίπτωση που αγόρασαν ένα προϊόν μέσω της υπηρεσίας click away και επιθυμούν να το επιστρέψουν, δίνει το υπουργείο Ανάπτυξης.

Όπως επισημαίνεται, εφόσον η αγορά έγινε μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε ο καταναλωτής «έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό».

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα