Τι είναι το cocooning που ανέφερε στο διάγγελμά του ο Μητσοτάκης

Τι είναι τι Cocooning που ανέφερε ο πρωθυπουργός. Τι σημαίνει ο όρος και πότε ξεκίνησε να «υιοθετείται» από τους περισσότερους.

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, απηύθυνε την Τρίτη (17/3) νέο διάγγελμα προς τον ελληνικό λαό.

Μεταξύ άλλων τόνισε πόσο σημαντικό είναι να μείνουμε στο σπίτι, ώστε να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο η εξάπλωση του κορονοϊού, ενώ ανέφερε χαρακτηριστικά πως «είμαστε σε πόλεμο με έναν αόρατο εχθρό…».

Αυτό όμως που κέντρισε την προσοχή των περισσότερων ήταν η εξής φράση του: «Αυτό που άλλοτε το είπαν cocooning και έγινε τάση και μόδα για τους νέους, σήμερα είναι ανάγκη και χρέος για όλους».

Τι είναι το Cocooning
Όταν λέμε τον όρο “cocooning” μιλάμε για την κατάσταση που κάποιος μένει στο σπίτι του, απομονώνεται από έναν αντιληπτό κίνδυνο, αντί να βγαίνει έξω.

Ο όρος δημιουργήθηκε από την Faith Popcorn, μια σύμβουλο marketing.

Χρησιμοποιείται στην κοινωνική επιστήμη, στο μάρκετινγκ, στην οικονομική πρόβλεψη, στην αυτοβοήθεια κλπ.

Ωστόσο το cocooning είχε ξεκινήσει να γίνεται μόδα μόλις λίγα χρόνια πριν και υιοθετήθηκε από αρκετούς διάσημους, γι’ αυτό και ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι είχε γίνει τάση.

Συγκεκριμένα η κυρία Faith Popcorn, το 1990 αναγνώρισε την τάση για παραμονή στο σπίτι ως εμπορικά σπουδαία, αναφορικά με την άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο όρος χρησιμοποιήθηκε στο βιβλίο της «The Popcorn Report»: Το μέλλον της εταιρείας σας, του κόσμου σας, της ζωής σας.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα