Site icon The Indicator

Τι αγοράζουν οι Έλληνες στην καραντίνα

Aύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων από τις αρχές Φεβρουαρίου μέχρι και τα τέλη Μαρτίου, την περίοδο που άρχισε να κάνει την εμφάνισή του ο κορωνοϊός.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, τη μεγαλύτερη συνεισφορά στην ανάπτυξη της τάξεως του 27.5% έχουν τα τρόφιμα και τα ποτά, καθώς αποτελούν το 28.4%, ενώ τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης παρουσιάζουν τα προϊόντα οικιακής χρήσης και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, τα οποία σε σχέση με πέρσι ανέβηκαν κατά 70% και 43.7% αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω περίοδο (24/02/20-22/03/20) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (25/02/19-24/03/19) παρουσίασαν τα εξής τρόφιμα: αλεύρι (141,6%), όσπρια (138,2%), ρύζι (124,4%) και ζυμαρικά (118,1%), ενώ σε άλλες κατηγορίες ξεχωρίζουν: σαπούνια υγρά και μπάρες (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

Τα μεγαλύτερα ποσοστά παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη (33,5%), καθώς εκεί εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορονοϊού, με Μακεδονία-Θράκη και Αττική να ακολουθούν με 29,7% και 27,7% αντίστοιχα.

Exit mobile version