

Ενιαίο θα είναι το εισιτήριο στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, ενώ ό,τι εκδίδεται στα λεωφορεία θα παρέχει πρόσβαση στο μετρό ανοίγοντας τις πύλες, και ό,τι εκδίδεται στο μετρό θα επιτρέπει την επιβίβαση στο λεωφορείο. Τα παραπάνω αναφέρει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα γνωστοποιεί ότι “τιμές και εκπτωτικά, θα ανακοινωθούν από τον τομέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών”.
Στη σχετική ανάρτησή του, ο κ. Ταχιάος σημειώνει ότι βρέθηκε στον “χώρο του testing των συσκευών και του συστήματος εισιτηρίου του μετρό Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, σε ένα διάλειμμα μίας διαδικασίας που κρατά δέκα ημέρες”. Παράλληλα αναφέρει ότι μόλις πιστοποιηθεί η λειτουργικότητα του software και η ανταπόκριση του εξοπλισμού, αυτό θα φορτωθεί σε όλες τις πύλες που βρίσκονται ήδη εγκατεστημένες στους σταθμούς.
Εξηγώντας τη διαδικασία δηλώνει: “Σε πρώτη φάση, θα παρέχονται στους επιβάτες του μετρό προσωποποιημένες πλαστικές κάρτες και επαναφορτιζόμενα (μέχρι 10 φορές) χάρτινα εισιτήρια. Στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η αγορά χάρτινου εισιτηρίου, στο οποίο θα μπορεί να “τυπώνεται” ψηφιακά οποιοδήποτε διαθέσιμο προϊόν κομίστρου, θα γίνεται, είτε με μετρητά, είτε με κάρτα, με κανονική η ανέπαφη συναλλαγή. Στην πορεία, θα μπορεί κανείς να περνά από τις πύλες και ανέπαφα με το κινητό του ή την κάρτα του”.
Αναφέρεται ακόμη στο ενσωματωμένο κύκλωμα με το τσιπάκι του χάρτινου εισιτηρίου και στον τρόπο με τον οποίο ενεργοποιούνται οι διαδικασίες διέλευσης και αποτροπής της εισιτηριοδιαφυγής στις πύλες του μετρό.
“Το σύστημα αυτό, που τοποθέτησε για λογαριασμό του αναδόχου κατασκευής του μετρό, η αμερικανική Conduent, μαζί με τα κλειδιά ασφαλείας του που απαγορεύουν την χρήση πλαστών εισιτηρίων, θα παραδοθεί προς χρήση στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ο οποίος αναλαμβάνει να το ‘τρέχει’ σε διαλειτουργικότητα με το αντίστοιχα που εγκαθίσταται στα λεωφορεία. Στα εισιτήρια και τις αποδείξεις, τόσο του μετρό, όσο και των λεωφορείων, θα βρίσκει κανείς το logo του και το ΑΦΜ του ΟΣΕΘ. Όσο για τα παλιά χάρτινα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, αυτά στο μετρό είναι άχρηστα” προσθέτει.
Διευκρινίζει, τέλος, ότι ο ίδιος έχει στα χέρια του μία από τις πρώτες προσωποποιημένες κάρτες, αλλά αυτή είναι λειτουργική μόνο για το testing, καθώς τα κλειδιά ασφαλείας δεν έχουν ακόμη εγκατασταθεί και έτσι η κάρτα του είναι “ορφανή”.
Σχετικά Νέα
Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ: Οι αντίπαλοι της Εθνικής στην πρώτη φάση των προκριματικών
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη (13/5) η κλήρωση των προκριματικών για το Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ, που.
Βόλος: Άγνωστοι επιτέθηκαν με μαχαίρι σε θαμώνες καταστήματος στο κέντρο της πόλης – Έρευνες για τον εντοπισμό τους
Πανικός επικράτησε το βράδυ της Τρίτης στην πλατεία του Αγίου Νικολάου, στην καρδιά του.
Αυτοκίνητο: Τα νέα SOS που πρέπει να γνωρίζετε για την υποχρεωτική ασφάλιση του οχήματος σας έναντι φυσικών καταστροφών
Διευκρινίσεις για τη θέσπιση της υποχρεωτικής ασφάλισης του αυτοκινήτου έναντι φυσικών καταστροφών από τον.
Κιλκίς: Σπείρα διαρρηκτών είχε «ανοίξει» 23 εκκλησίες επί 8 μήνες – Και ανήλικοι μεταξύ των κατηγορουμένων
Εξιχνιάστηκε σειρά διαρρήξεων σε εκκλησίες που έγιναν το τελευταίο διάστημα στο Κιλκίς. Δράστες είναι,.