Θεσσαλονίκη: Διαδικτυακή προβολή της πόλης στην ιταλική τουριστική αγορά

Τα πιο αντιπροσωπευτικά σημεία της Θεσσαλονίκης και της κουλτούρας της ανέλαβαν να παρουσιάσουν από κοινού στην αγορά – στόχο της Ιταλίας, ο ΕΟΤ Ιταλίας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της διαδικτυακής προβολής της Ελλάδας στη γειτονική χώρα, με θέμα: “Ο γύρος της Ελλάδας σε 80 συναντήσεις”.

Η πρώτη διαδικτυακή “συνάντηση” για την προβολή της Ελλάδας, με πρωτοβουλία της ΠΚΜ, διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου πραγματοποιήθηκε ζωντανή σύνδεση, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του ΕΟΤ Ιταλίας, με τρία σημεία κλειδιά της πόλης, τη Νέα Παραλία, το Λευκό Πύργο και τα Λαδάδικα.

Τη διαδικτυακή συνάντηση παρακολούθησαν δημοσιογράφοι, επαγγελματίες του τουρισμού, tour operators, food και travel bloggers από τις είκοσι περιφέρειες της Ιταλίας και ενημερώθηκαν αναλυτικά για την πόλη της Θεσσαλονίκης, τα αξιοθέατα, τη γαστρονομία, τον τρόπο διασκέδασης, τις γειτονιές της, τα μνημεία και όλα όσα μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης σε κοντινή απόσταση, μιας ώρας, από τη Θεσσαλονίκη.

“Η συνεργασία της ΠΚΜ με τον ΕΟΤ Ιταλίας είναι πολύ σημαντική, γιατί παραδοσιακά οι Ιταλοί επιλέγουν την Κεντρική Μακεδονία ως τουριστικό προορισμό. Θεωρώ ότι θα διατηρηθεί αυτή η ζέση των Ιταλών προς την περιφέρειά μας, η οποία κινείται με τις δράσεις της σε αυτήν την κατεύθυνση”, δήλωσε ο τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ, Αλέξανδρος Θάνος.

Τη σκυτάλη στο διαδικτυακό ταξίδι προβολής της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Ιταλίας θα πάρει σύντομα η Χαλκιδική.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα