

Οι καταναλωτές πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να προγραμματίζουμε τις αγορές μας και κατά την περίοδο των εκπτώσεων με βάση τις πραγματικές μας ανάγκες είπε στην ΕΡΤ η πρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ Παναγιώτα Καλαποθαράκου.
Συμβούλεψε να κάνουμε έρευνα αγοράς και να συγκρίνουμε τις τιμές και ποιότητα. Όλοι οι έμποροι είναι υποχρεωμένοι την περίοδο των εκπτώσεων να αναφέρουν δύο τιμές, την αρχική και την τιμή μετά την έκπτωση, είπε.
Το ποσοστό της έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτικό να αναγράφεται, κι οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε από τα μεγάλα εκπτωτικά ποσοστά στις βιτρίνες. Να προσέχουμε τις τιμές ανά είδος που μας ενδιαφέρει, όπως αυτές αναγράφονται μέσα στο κατάστημα, να ρωτάμε και να ελέγχουμε την τελική τιμή που θα πληρώσουμε αν την αντέχει η τσέπη μας.
Μεγάλη προσοχή πρέπει να δίνεται στα ελαττωματικά προϊόντα. Αν κάποιος αγοράσει ελαττωματικό προϊόν την περίοδο των εκπτώσεων, έχει το δικαίωμα ή να ζητήσει την αλλαγή του με άλλο παρόμοιο προϊόν ή να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων του, είπε.
Μεγάλη προσοχή επίσης πρέπει να δοθεί στις προσφορές, που αφορούν υπόλοιπα από προηγούμενες σεζόν και σε αυτά τα είδη αλλαγές δεν γίνονται. Τα είδη αυτά πρέπει να επισημαίνονται με ειδικές ταμπέλες μέσα στα καταστήματα, τόνισε.
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Κλείσιμο με σημαντική πτώση
Σε νέο sell-off «παραδόθηκε», τη Δευτέρα, το χρηματιστήριο της Wall Street, στη σκιά της.
ΑΑΔΕ: Σε ποιους κλάδους απλώνεται το “ψηφιακό μάτι” της – Οι επιχειρήσεις που μπαίνουν στο μικροσκόπιο
Σε χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσεως κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως είναι τα εταιρικά πάρτι ή.
Πληρωμή με IRIS: Τι αλλάζει στις επιχειρήσεις και από πότε
Από την 1η Νοεμβρίου κάθε επιχείρηση θα πρέπει να έχει προσαρμόσει τα POS της.
«Καθ’ οδόν» 2 νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου – Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές, και δωρεές
Η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλοποίηση των διαδικασιών για την αποτελεσματική αξιοποίηση.