![](https://indicator.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/07/ekptoseis-1000.jpg)
![](https://indicator.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/07/ekptoseis-1000.jpg)
Στις 8 Ιουλίου 2024 ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα όλης της χώρας, και τα μαγαζιά αναμένεται να είναι ανοιχτά την δεύτερη Κυριακή του Ιουλίου.
Οι εκπτώσεις για το καλοκαίρι και θα διαρκέσουν έως και τις 31 Αυγούστου.
Tην Κυριακή 14 Ιουλίου τα καταστήματα μπορούν να είναι ανοιχτά.
Διαφορά εκπτώσεων και προσφορών
Οι εκπτώσεις συνήθως αφορούν τα προϊόντα της θερινής σεζόν ενώ οι προσφορές είθισται να αφορούν μη εποχικά είδη αφορούν συνήθως είδη παρωχημένης εποχής.
Στις προσφορές, οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να έχουν αναρτημένη πινακίδα που να αναφέρει ότι πραγματοποιούνται προσφορές και στα προϊόντα που πωλούν θα πρέπει να αναγράφεται ξεκάθαρα η αρχική τιμή και η τελική τιμή προσφοράς και σε καμία περίπτωση το ποσοστό έκπτωσης.
Οι καταναλωτές, όπως ορίζεται από το άρθρο 1 του ν. 2251/94, έχουν κάθε δικαίωμα να ρωτούν για την προέλευση και την ποιότητα του προϊόντος και οι έμποροι έχουν την υποχρέωση να απαντούν σε αυτά τα ερωτήματα.
Τι να προσέχετε στις θερινές εκπτώσεις
Όπως σε κάθε περίοδο εκπτώσεων, έτσι και στις θερινές εκπτώσεις οι καταναλωτές θα πρέπει να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή.
Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.
Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
• Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε απόδειξη. Εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.
Σχετικά Νέα
Επιδόματα: Έρχεται νέο “λίφτινγκ” στο πλαίσιο της χορήγησης-Ποιες αλλαγές εξετάζονται -Oι κερδισμένοι και οι χαμένοι
Έρχεται “λίφτινγκ” στο πλαίσιο για τη χορήγηση των επιδομάτων στους δικαιούχους. Όπως ανέφερε χθες.
Εξωδικαστικός μηχανισμός: Ιστορικό υψηλό ρυθμίσεων τον Ιούνιο
Καταγράφηκε ιστορικό υψηλό ρυθμίσεων μέσω του εξωδικαστικού μηχανισμού τον Ιούνιο. Όπως αναφέρει το υπουργείο.
ΑΑΔΕ: Διπλό μπλόκο στο λαθρεμπόριο καυσίμων σε Κρήτη και Κω
Τελωνειακοί Ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων εντόπισαν παράνομα πρατήρια καυσίμων σε Ηράκλειο Κρήτης.
Προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ από το ΕΒΕΑ – Σειρά επαφών και συναντήσεων
Σειρά σημαντικών επαφών και συναντήσεων με αξιωματούχους και εκπροσώπους αμερικανικών επιχειρήσεων πραγματοποίησε η Πρόεδρος.