Πλήγμα από τις πιέσεις των τιμών και τη μετατόπιση των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο δέχθηκαν οι χριστουγεννιάτικες και πρωτοχρονιάτικες πωλήσεις μεγάλων βρετανικών σούπερ μάρκετ.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, τα Marks & Spencer, Tesco και John Lewis Partnership δημοσίευσαν υποτονικές πωλήσεις στα καταστήματά τους στη Βρετανία.
Η μετοχή της Marks & Spencer υποχωρεί 11%, αφότου ενημέρωσε ότι υποχώρησαν τα έσοδα της κατά 0,6%, το τρίτο τρίμηνο του έτους χρήσης 2020 . Η επιχείρηση ωστόσο στηρίζει το guidance για τη χρονιά.
Το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, το Tesco, ανακοίνωσε ότι είχε 0,1% άνοδο στις συγκρίσιμες πωλήσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου στην εγχώρια αγορά, χαρακτηρίζοντας υποτονικές τις δαπάνες των καταναλωτών τα Χριστούγεννα. Οι αναλυτές περίμεναν άνοδο 0,2% για την περίοδο των έξι εβδομάδων που ολοκληρώθηκαν στις 4 Ιανουαρίου.