Tesco: Άνοδος μόλις 0,1% των πωλήσεων στη Βρετανία τα Χριστούγεννα

Πλήγμα από τις πιέσεις των τιμών και τη μετατόπιση των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο δέχθηκαν οι χριστουγεννιάτικες και πρωτοχρονιάτικες πωλήσεις μεγάλων βρετανικών σούπερ μάρκετ.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, τα Marks & Spencer, Tesco και John Lewis Partnership δημοσίευσαν υποτονικές πωλήσεις στα καταστήματά τους στη Βρετανία.

Η μετοχή της Marks & Spencer υποχωρεί 11%, αφότου ενημέρωσε ότι υποχώρησαν τα έσοδα της κατά 0,6%, το τρίτο τρίμηνο του έτους χρήσης 2020 . Η επιχείρηση ωστόσο στηρίζει το guidance για τη χρονιά.

Το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, το Tesco, ανακοίνωσε ότι είχε 0,1% άνοδο στις συγκρίσιμες πωλήσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου στην εγχώρια αγορά, χαρακτηρίζοντας υποτονικές τις δαπάνες των καταναλωτών τα Χριστούγεννα. Οι αναλυτές περίμεναν άνοδο 0,2% για την περίοδο των έξι εβδομάδων που ολοκληρώθηκαν στις 4 Ιανουαρίου.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα