

Η απουσία τηλεδιοίκησης στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Λάρισα δεν λειτούργησε ποτέ σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega.
Το σύστημα παραδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2016, ωστόσο ποτέ δεν μπήκε σε λειτουργία. «Αυτή είναι η τηλεδιοίκηση που εγώ σχεδίασα, ανέπτυξα, δοκίμασα και παρουσίασα εν πλήρη λειτουργία με σημείωση κίνησης συρμών στο δίκτυο με πραγματικές συνθήκες και σε πραγματικό χρόνο παρουσιάστηκε τόσο στους εργολάβους και στην ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό το σύστημα εν λειτουργία δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ. Σταμάτησε η χρήση του για λόγους που δεν κατανοούμε και καταλάβαμε εν συνεχεία ότι για οικονομικούς λόγους δεν θέλανε να το θέσουν σε λειτουργία», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής Γρηγόρης Λάμπρου μιλώντας στο Mega.
Ο Γρηγόρης Λάμπρου, τεχνικός διευθυντής, ιδρυτής της εταιρίας AES είναι ο άνθρωπος που σχεδίασε το σύστημα τηλεδιοίκησης για το σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνα – Λάρισα. Η υλοποίηση του έργου του ανατέθηκε το Μάρτιο του 2015. Το Δεκέμβριο του 2016 το έργο παραδόθηκε αλλά, όπως λέει στο MEGA, δεν λειτούργησε ποτέ.
«Η τηλεδιοίκηση δεν λειτούργησε ποτέ και κατά τη γνώμη μου εάν δεν γίνουν ορισμένες σημαντικές επεμβάσεις στο σύνολο του δικτύου, σε όλα τα συμπληρωματικά συστήματα που είναι καθυστερημένα, δεν θα λειτουργήσει».
Σχετικά Νέα
Αναπτυξιακή Συνεργασία Κίνας-Ελλάδας: Ο πρέσβης Fang Qiu για τον ρόλο του Πειραιά και τις νέες προοπτικές
Στους στενούς δεσμούς που συνδέουν ιστορικά την Κίνα και την Ελλάδα, αλλά και στις.
Ήπια ανοδικά οι δείκτες στις ευρωαγορές – «Άλμα» 11% της Bayer
Με ήπιες κινήσεις κινούνται οι δείκτες στα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια την Τρίτη, με τους.
Ελληνικό: Εισαγγελική παρέμβαση για επείγουσα προκαταρκτική έρευνα – Οι νέες κινήσεις του Ανθρωποκτονιών
Σε εξέλιξη βρίσκεται η έρευνα του Τμήματος Ανθρωποκτονιών για τους μυστήριους θανάτους της ηλικιωμένης.
Θανατηφόρο τροχαίο στη Νέα Σαμψούντα Πρέβεζας – Νεκρός 16χρονος μοτοσικλετιστής
Πάνδημη θλίψη προκαλεί στην Πρέβεζα ο θάνατος 16χρονου σε τροχαίο δυστύχημα που έγινε το.