

Απολογούνται σήμερα Παρασκευή (17/3) οι δύο σταθμάρχες και ο επιθεωρητής κυκλοφορίας της απογευματινής βάρδιας στο σταθμό Λάρισας, οι οποίοι ήδη διώκονται ποινικά με βαρύτατες κατηγορίες για την τραγωδία στα Τέμπη, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Κατά πάσα πιθανότητα οι τρεις θα ζητήσουν προθεσμία για να απολογηθούν προκειμένου να ενημερωθούν οι δικηγόροι τους.
Στο επίκεντρο το κουβάρι της αλληλουχίας λαθών και παραλείψεων, με τις μονοδρομήσεις και τις καθυστερήσεις δρομολογίων, λίγες ώρες πριν το δυστύχημα στα Τέμπη, οι τηλεφωνικές συνομιλίες των εμπλεκομένων, κρίσιμα έγγραφα, ενώ το βαρδιόχαρτο στο οποίο υπάρχει παρέμβαση με διορθωτικό υγρό, βρίσκεται στα εγκληματολογικά εργαστήρια της Αστυνομίας.
Οι σταθμάρχες οι οποίοι φέρονται – σύμφωνα με τα όσα δήλωσε και ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης – να αποχώρησαν από τη δουλειά τους νωρίτερα από τις 23.00, οπότε έληγε η βάρδια, ο ένας στις 22.10 και ο άλλος στις 22.20.
Υπενθυμίζεται ότι σε βάρος τους έχουν ασκηθεί διώξεις για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, αδίκημα που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος με ποινές από 10 χρόνια έως ισόβια, ενώ βαρύνονται και με κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροήν.
Οι έρευνες συνεχίζονται σε ανώτατο επίπεδο και βεβαίως θεωρείται πιθανό ότι τις επόμενες ημέρες θα έχουμε και νέες διώξεις.
Βουλή: Διαβιβάστηκε έγγραφο της Hellenic Train σχετικά με το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας
Απάντηση σε ερώτηση του Κυριάκου Βελόπουλου σχετικά με το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, διαβιβάστηκε το βράδυ της Πέμπτης (16/3/23) στη Βουλή.
Σύμφωνα με το έγγραφο της Hellenic Train προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του προέδρου της Ελληνικής Λύσης, η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της συνολικά 13 βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως 10 βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).
Αναφέρεται δε συγκεκριμένα, ότι “σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής: Παρασκευάσματα διατροφής, μπύρες, σύρματα από σίδηρο και κενά εμπορευματοκιβώτια”.
Σχετικά Νέα
Στο Βερολίνο ο Κ. Μητσοτάκης – Live οι δηλώσεις με τον Φρίντριχ Μερτς
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έφθασε στην καγκελαρία, όπου τον υποδέχθηκε ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς..
Στη Σαουδική Αραβία ο Τραμπ- Τι ζητούν από τις ΗΠΑ Σαουδική Αραβία, ΗΑΕ και Κατάρ
Λίγο πριν από τις 10 το πρωί, το προεδρικό αεροσκάφος των Ηνωμένων Πολιτειών προσγειώθηκε.
Συμφωνία δασμών ΗΠΑ-Κίνας: Ράλι στις χρηματαγορές -Τι αναμένεται μετά τις 90 ημέρες
Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα συμφώνησαν για τη μείωση των δασμών σε αγαθά που διακινούνται μεταξύ των.
Σήμερα η συνάντηση Μερτς-Μητσοτάκη στο Βερολίνο – Τι θα συζητηθεί
Οι διμερείς σχέσεις, η συνεργασία στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και θέματα διεθνούς.