

Για ακόμη μια χρονιά φαίνεται πως πάνω πίσω οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με πληροφορίες.
Έτσι, οι 5.280.000 ιδιοκτήτες ΙΧ επιβατικών οχημάτων θα κληθούν να πληρώσουν στα τέλη του 2020 τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με αυτά που πλήρωσαν πριν από περίπου ένα μήνα, παρά τις διαβεβαιώσεις ότι θα υπάρξουν αλλαγές προς το καλύτερο. Για αυτές οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να περιμένουν τουλάχιστον δύο χρόνια, καθώς θα αφορούν τα τέλη κυκλοφορίας του 2022 (αυτά που θα πληρώσουν στα τέλη του 2021).
Σύμφωνα με πληροφορίες, αποφασίστηκε να μην αλλάξει τίποτα προς το παρόν γιατί στο υπουργείο Οικονομικών δεν μπορούν να αγνοήσουν τα έσοδα του κράτους από τη συγκεκριμένη φορολογία, τα οποία δεν πρέπει με τίποτα να κινδυνέψουν. Κάθε χρόνο το κράτος εισπράττει 1.150 δισ. ευρώ από τα τέλη και αυτό το ποσό θα πρέπει να συνεχίσει να εισπράττει ακόμη κι αν αύριο όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ξαφνικά οικολογικά και εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους. Την ίδια ώρα όμως η κυβέρνηση, όπως και οι προηγούμενες, υπόσχονται να φέρουν ένα πιο ευέλικτο σύστημα ώστε οι επιβαρύνσεις να είναι πιο δίκαιες και αναλογικές και να μην αναγκάζονται χιλιάδες ιδιοκτήτες να καταθέτουν τις πινακίδες για να γλιτώσουν τις μεγάλες επιβαρύνσεις.
Τα στοιχεία είναι συγκλονιστικά, καθώς στη χώρα μας βρίσκονται σε κυκλοφορία 6.650.000 οχήματα και σε ακινησία περίπου 500.000 , ενώ περίπου 600.000 ιδιοκτήτες οχημάτων συνεχίζουν να κυκλοφορούν χωρίς να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
Τα δύο βασικά σενάρια που έχουν συζητηθεί στο υπουργείο Οικονομικών είναι δύο. Το πρώτο έχει να κάνει με την επιβάρυνση αυτοκινήτων ανάλογα με την πραγματική (τωρινή) αξία τους και φυσικά τους ρύπους που εκπέμπουν. Το δεύτερο σενάριο αφορά συνδυασμό κυβικών με εκπομπές ρύπων και ηλικία.
Αυτό αν συμβεί θα οδηγήσει σε μια καλύτερη κατανομή των επιβαρύνσεων, γιατί δεν μπορεί ένα ΙΧ με σημερινή αξία, πχ . 3000 ευρώ να επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας περίπου στο 1/3 της τιμής που θα μπορούσε να πουληθεί σήμερα. Αυτός είναι και ο λόγος που χιλιάδες ιδιοκτήτες καταθέτουν πινακίδες στην εφορία, με τεράστιες απώλειες για τα έσοδα. Μάλιστα, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί στην εφημερίδα , οι απώλειες για το κράτος από ένα ΙΧ που βρίσκεται σε ακινησία είναι πολλαπλάσιες από αυτές των τελών κυκλοφορίας. Και αυτό διότι το ΙΧ όταν κυκλοφορήσει θα καταναλώσει πχ καύσιμα, θα περάσει από διόδια, θα ασφαλιστεί κλπ.
Σχετικά Νέα
Θανατηφόρο τροχαίο με 56χρονο στο Καστελόριζο
Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το Μεγάλο Σάββατο,19 Απριλίου, στις 19:30 στο Καστελόριζο. ‘Ενας 56χρονος.
Μετ’ εμποδίων η επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα – Στη Σύρο αποβιβάστηκαν 220 άτομα λόγω λάθους στα εισιτήριά τους
Αυξημένη ήταν χθες η κίνηση στα δύο οδικά δίκτυα καθώς αρκετοί εκδρομείς επέστρεψαν από.
Πάτρα: Σύγκρουση Ι.Χ με τρένο στην Ανθείας – Η οδηγός του αυτοκινήτου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Τρένο του προαστιακού σιδηροδρόμου, που εκτελούσε το δρομολόγιο από την Κάτω Αχαΐα προς την.
Χανιά: Φωτιά σε σταθμευμένα οχήματα έξω από αποθήκη
Στις φλόγες τυλίχθηκαν το βράδυ της Δευτέρας (21/4), μία σειρά από αυτοκίνητα που ήταν.