Τεχνητή νοημοσύνη στα εστιατόρια McDonald’s

Εναντι 300 εκατ. δολαρίων εξαγοράζει η McDonald’s την ισραηλινή εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης Dynamic Yield, προκειμένου να ανανεώσει τα ψηφιακά της μέσα και να προσωποποιήσει τις υπηρεσίες της ανάλογα με τις προτιμήσεις των πελατών. Προσθέτοντας την εταιρεία υψηλής τεχνολογίας στον όμιλό της, η μεγαλύτερη αλυσίδα εστιατορίων στον κόσμο, που εξυπηρετεί περίπου 68 εκατ. πελάτες ανά ημέρα, πραγματοποιεί τη μεγαλύτερη επιχειρηματική συμφωνία της τα τελευταία 20 χρόνια.

Μέσω της νέας τεχνολογίας της Dynamic Yield, το μενού στα καταστήματα της McDonald’s θα μεταβάλλεται ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως ο καιρός, η ώρα, οι προηγούμενες προτιμήσεις των πελατών, όπως αναφέρουν οι Financial Times. Για παράδειγμα, ο ηλεκτρονικός κατάλογος πρόκειται να συνιστά ζεστά ροφήματα όταν κάνει κρύο και παγωτά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι προτάσεις θα προσαρμόζονται, επίσης, στις προηγούμενες επιλογές των πελατών, ενώ θα δείχνουν και τις πιο δημοφιλείς προτιμήσεις τους. Προς χάριν της διευκόλυνσης των εργαζομένων και της ταχύτερης εξυπηρέτησης, εάν προκύψει μεγάλη αναμονή στα εστιατόρια γρήγορου φαγητού, οι ηλεκτρονικοί κατάλογοι θα συνιστούν γεύματα που χρειάζονται σύντομη προετοιμασία. Αντιθέτως, όταν υπάρχει μικρή κίνηση εντός του εστιατορίου, οι προτάσεις θα περιλαμβάνουν πιο περίπλοκα πιάτα.

Η McDonald’s έχει ήδη αναγνωρίσει τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας, αφού κατά το 2018 τη χρησιμοποιούσε πειραματικά σε επιλεγμένα εστιατόρια των ΗΠΑ. Το επόμενο βήμα για την αλυσίδα φαστ φουντ το 2019 είναι να φέρει την τεχνολογία αυτή στα drive through των ΗΠΑ, σε όσα δηλαδή εστιατόρια της McDonald’s προσφέρουν τη δυνατότητα στους οδηγούς να παραγγέλνουν και να παραλαμβάνουν τα γεύματα από το αυτοκίνητό τους. Αφού δοκιμαστεί περαιτέρω η απόδοση της νέας τεχνολογίας, η αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού πρόκειται να την εφαρμόσει και σε ορισμένα από τα 38.000 καταστήματά της ανά τον κόσμο. Στη συνέχεια πρόκειται να χρησιμοποιηθεί εντός των εστιατορίων και στην εφαρμογή της McDonald’s για τα κινητά τηλέφωνα. «Αυτή η τεχνολογία έχει τη δυνατότητα και την ευελιξία να λειτουργεί σε όλες μας τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες», όπως δήλωσε ο Στιβ Ιστερμπρουκ, διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s.

Με την αναδιαμόρφωση του ψηφιακού συστήματος η McDonald’s αναμένεται πως θα ανταγωνιστεί επάξια τους αντιπάλους της στην αγορά εστίασης. Αξιοσημείωτο είναι ότι η αμερικανική αλυσίδα εστιατορίων έχει κρατήσει μέχρι τώρα αρνητική στάση απέναντι στις μεγάλες εξαγορές. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει την αξία της εν λόγω τεχνολογίας και την ανάγκη της McDonald’s να προσαρμοστεί στα σημερινά δεδομένα. «Η τεχνολογία έχει αποφασιστική σημασία για το σχέδιο ταχείας ανάπτυξής μας», υπογράμμισε ο Στιβ Ιστερμπρουκ κατά την ανακοίνωση της εξαγοράς. Ο ίδιος συμπλήρωσε πως η McDonald’s διευρύνει τον ρόλο που θα διαδραματίζει η τεχνολογία στο μέλλον της εταιρείας, τεχνολογία η οποία και θα καθορίσει πόσο σύντομα θα πραγματοποιηθεί το επιχειρηματικό όνειρο της McDonald’s. Αυτό έχει να κάνει με το πώς οι πελάτες θα βιώνουν πιο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.

Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της εταιρείας ανακαινίζονται ορισμένα εστιατόρια, προσφέρονται τάμπλετ για χρήση εντός του εστιατορίου και διατίθενται φορτιστές κινητών.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα