Η Target Corp ανακοίνωσε σήμερα ότι οι δυναμικές ηλεκτρονικές πωλήσεις κατά την περίοδο των γιορτών οδήγησαν σε αύξηση 17,2% των συγκρίσιμων πωλήσεων.
Η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στις ηλεκτρονικές της δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19. Οι ψηφιακές πωλήσεις υπερδιπλασιάστηκαν σε όλες τι βασικές κατηγορίες εμπορευμάτων.
Η κίνηση στα καταστήματα αυξήθηκε κατά 4,3% στο διάστημα Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου, δήλωσε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι οι τάσεις των πωλήσεων παραμένουν ενισχυμένες τον Ιανουάριο.