Site icon The Indicator

ΣΥΡΙΖΑ: Τι συμβαίνει με την Marketing Greece

Ερώτηση κατέθεσαν 41 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία της τομεάρχη Τουρισμού Κ. Νοτοπούλου προς τους υπουργούς Τουρισμού και Ανάπτυξης @ Επενδύσεων με θέμα την «Καταστρατήγηση των όρων διαφάνειας, της δίκαιης και ίσης μεταχείρισης με όρους υγιούς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων με την απευθείας ανάθεση στην Marketing Greece A.E.». Αναλυτικά αναφέρεται:

“Με δεδομένα ότι:

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

1) Ποια ανάγκη εξυπηρετείται με τον προσδιορισμό της Marketing Greece, ως δυνητικού αποκλειστικού αντισυμβαλλομένου, χωρίς τους περιορισμούς του Ν. 4412/2016, για συμβάσεις που αφορούν στην υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων προβολής, διαφήμισης, προώθησης, επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και μάλιστα, ανεξαρτήτως ύψους ποσού οικονομικού ανταλλάγματος, τη στιγμή, μάλιστα, που υφίσταται διαφανής και γρήγορη διαδικασία με έλεγχο από την ΕΑΔΗΣΥ για απρόβλεπτα, εξωγενή γεγονότα; Με ποια κριτήρια εξαιρέθηκε η Marketing Greece από το νόμο 4412/2016 περί δημοσίων συβάσεων ενώ όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της διαφήμισης και προβολής συνεχίζουν να υπόκεινται στους περιορισμούς του εν λόγω νόμου; Γιατί προσπερνούν την ήδη δομημένη διαδικασία της ενσωματωμένης Οδηγίας όπως αποτυπώνεται στο άρθρο 32 του Ν.4412/2016 και παρακάμπτουν κάθε διαφανή διαδικασία αποκλειστικά για την Marketing Greece;

2) Ποια θα είναι τα προγράμματα που θα αναθέσει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece, τα οποία δεν μπορεί να υλοποιήσει ο ίδιος καθώς διαθέτει επαρκές και κατάλληλο προσωπικό; Γιατί η εμπειρία των στελεχών του Οργανισμού παραγνωρίζεται τη στιγμή, που ο ΕΟΤ είναι ο μόνος φορέας της Χώρας, που έχει καταρτίσει και εφαρμόσει συστήματα διαχείρισης κρίσης στο παρελθόν, και μάλιστα με τη μικρότερη δυνατή δαπάνη και τη μέγιστη επιτυχία;

3) Με ποιο Μητρώο Προμηθευτών θα προβούν στην απόδοση του εκάστοτε χρηματικού αντιτίμου της σύμβασης; Ποιες δικλείδες ασφαλείας έχουν προβλέψει στα ζητήματα απιστίας που εγείρονται εν προκειμένω;

4) Με την εν λόγω ρύθμιση θεωρούν ότι καλλιεργούν τον δίκαιο, αγνό και ανόθευτο ανταγωνισμό με όρους ελεύθερης αγοράς όπως διατείνονται;”

Exit mobile version