

“Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης και οι στρατηγικοί μεταρρυθμιστικοί άξονες” βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, με την αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για τον Ανταγωνισμό και την Ψηφιακή Πολιτική, Μαργκρέτε Βεστάγκερ (Margrethe Vestager), σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η κ. Κεραμέως ανέπτυξε στην κ. Βεστάγκερ τους πέντε βασικούς πυλώνες των μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία: “αναβάθμιση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων, συμπερίληψη, αυτονομία και αξιολόγηση, σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, καθώς και ενίσχυση της εξωστρέφειας και της διεθνοποίησης του εκπαιδευτικού μας συστήματος”.
Αναφερόμενη στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, η κ. Κεραμέως ανέλυσε, ότι στοχεύουν στην ενίσχυση του ψηφιακού εξοπλισμού σχολείων και μαθητών, στην ενίσχυση των δικτύων, την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων, και στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών.
“Αξιοποιώντας το ψηφιακό άλμα που συντελέστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συνεχίζουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης”, ανέφερε στην ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, η υπουργός Παιδείας.
Σχετικά Νέα
Σ. Φάμελλος: Κόλαφος η έκθεση της Human Rights Watch για την κυβέρνηση
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Κ. Μητσοτάκης στην απονομή του βραβείου για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας: Αυτή η αναγνώριση ανήκει στον ελληνικό λαό
«Αυτή η αναγνώριση δεν είναι δική μου αποκλειστικά, διότι κατά κύριο λόγο ανήκει στον.
Απ. Τζιτζικώστας: Στόχος μας η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού μέσω ενιαίας ευρωπαϊκής στρατηγικής
Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ίσως το πιο ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης.
Η Κωνσταντοπούλου κάνει λόγο για εκβιασμούς και ζητά εξηγήσεις από τον Καρώνη για το πόρισμα
Τέμπη: Το γεγονός ότι το πόρισμα του κ. Καρώνη, από το ΕΜΠ, «δείχνει» προς τα.