

Να ζητήσει συγγνώμη αναγκάστηκε η γνωστή εταιρεία fast food KFC, για σύντομο σποτάκι που προβλήθηκε στην Αυστραλία.
Σε αυτό, εμφανίζεται μια εξαιρετικά χυμώδης κοπέλα με βαθύ ντεκολτέ η οποία φτιάχνει τα ρούχα της βλέποντας την αντανάκλασή στα φιμέ τζάμια ενός αυτοκινήτου.
Μέσα σε αυτό υπήρχαν δύο αγοράκια, τα οποία μένουν με το στόμα ανοιχτό από το θέαμα.
Τοπικό γκρουπ ακτιβιστών , υπογράμμισε ότι η διαφήμιση αποτελεί «οπισθοδρόμηση» σε απαρχαιωμένα στερεότυπα, σύμφωνα με τα οποία οι νεαρές γυναίκες αποτελούν «σεξουαλικά αντικείμενα», που προσφέρονται για την ανδρική ικανοποίηση, και οι άνδρες δεν μπορούν παρά να «καρφωθούν» ανήμποροι όταν τους παρουσιάζεται η ευκαιρία να κοιτάξουν ένα γυναικείο κορμί.
Τελικά η εταιρεία αναγκάστηκε να απολογηθεί: «Ζητάμε συγγνώμη για όποιον μπορεί να προβλήθηκε από το τελευταίο διαφημιστικό μας. Η πρόθεσή μας δεν ήταν να αναπαράγουμε στερεότυπα για τις γυναίκες και τα νεαρά αγόρια ούτε να παρουσιάσουμε μια αρνητική εικόνα για αυτά τα πρόσωπα».
Σχετικά Νέα
Η πολιτική του Τραμπ για τα κρυπτονομίσματα προκαλεί ανησυχία και χάσμα μεταξύ ΕΕ – ΕΚΤ
Γραμμές μάχης λαμβάνουν η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το εάν.
Στην Αίγυπτο αντιπροσωπεία της Χαμάς για να συζητήσει «νέες ιδέες» για εκεχειρία
Αντιπροσωπεία της Χαμάς είναι καθ’ οδόν προς το Κάιρο για να συζητήσει με τους.
Πρέσβης Κίνας: Οι ΗΠΑ παραβίασαν σοβαρά τα έννομα δικαιώματα και συμφέροντα όλων των χωρών
Για προστατευτισμό, μονομέρεια και οικονομική ηγεμονία στο όνομα της “αμοιβαιότητας” κάνει λόγο, σε άρθρο.
ΗΠΑ: Σημαντική πρόοδος στις διαπραγματεύσεις με την Ινδία για τους δασμούς
Σημαντική πρόοδο έχουν σημειώσει οι ΗΠΑ προς την κατεύθυνση μιας διμερούς εμπορικής συμφωνίας μετά.