Την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό ανακοίνωσαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard. Η καμπάνια έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Η επικοινωνία της ενέργειας θα γίνει χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα και θα αξιοποιηθούν ιδιόκτητες πλατφόρμες δεδομένων και προσφορών, ειδικά σχεδιασμένων για το κοινό στόχο.
Σχετικά Νέα
-
Wall Street: Πτώση λόγω ανησυχιών για τον πληθωρισμό, εν όψει Fed
Πτωτικά κινούνται την Μ. Τρίτη οι βασικοί δείκτες του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης οδεύοντας.
-
Πετρέλαιο: Back to back στο “κόκκινο” – Έχασε τα 82 δολ./βαρέλι το αμερικανικό αργό
Το αμερικανικό αργό υποχώρησε κάτω από τα 82 δολάρια το βαρέλι την Τρίτη, καθώς.
-
Χρυσός: “Άλμα” 3,3% στον μήνα παρά την υποχώρηση σε χαμηλό εβδομάδας
Οι τιμές του χρυσού υποχώρησαν την Τρίτη άνω του 1% σε χαμηλό μίας εβδομάδας,.
-
Bitcoin: “Βουτιά” 14% τον Απρίλιο στον χειρότερο μήνα του εδώ και 1,5 χρόνο
Το Bitcoin ολοκληρώνει τον χειρότερο μήνα του εδώ και σχεδόν ενάμιση χρόνο παρόλο που.