

Συνεχίζεται και φέτος, καθ΄ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, η καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με τίτλο, “Apodixi Please”.
Πρόκειται για καμπάνια, που απευθύνεται στους ξένους τουρίστες, οι οποίοι επισκέπτονται τη χώρα μας, με στόχο να τους ενημερώνει για τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές και να τους προτρέπει να ζητούν απόδειξη σε κάθε τους συναλλαγή, σε περίπτωση, που κάποια επιχείρηση αρνείται να το κάνει.
Η καμπάνια τρέχει στις διαφημιστικές θέσεις στις αίθουσες αφίξεων και δίπλα στους ιμάντες παραλαβής αποσκευών όλων των μεγάλων αερδρομίων της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Μύκονος, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Ρόδος, κλπ), αλλά και σε μεγάλα site του εξωτερικού, μέσω google.
Με μια φωτογραφία από χαρακτηριστικό ελληνικό τοπίο, και μια απόδειξη ταμειακής μηχανής δίπλα σε αυτό, αναφέρονται τα εξής στα αγγλικά:
“Μια φωτογραφία είναι απόδειξη μιας ανάμνησης.
Ζητείστε απόδειξη για τις πληρωμές σας.
Καλωσορίσατε στην Ελλάδα! Θέλουμε να σας ενημερώσουημε για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές. Όλα τα ξενοδοχεία, εστιατόρια και καταστήματα είναι υποχρεωμένα να δέχονται χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες. Δεν είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε, αν δεν πάρετε απόδειξη. Συνεπώς, ζητείστε να πληρώσετε με κάρτα. Ζητείστε την απόδειξή σας.
Σχετικά Νέα
Wall Street: Κλείσιμο με άνοδο
Με κέρδη έκλεισε την Πέμπτη το χρηματιστήριο της Wall Street, στον απόηχο της εμπορικής.
Με 150 εκατ. ευρώ δημόσια δαπάνη ανοίγει το πρόγραμμα ενίσχυσης θερμοκηπιακών καλλιεργειών
Στις 23 Ιουνίου ξεκινάει το πρόγραμμα ενίσχυσης των θερμοκηπιακών καλλιεργειών με τη δημόσια δαπάνη.
Νέα έρευνα: Πόσες εταιρείες στην Ελλάδα σχεδιάζουν αυξήσεις αποδοχών και τι δείχνουν τα στοιχεία για τα soft skills
Τρεις στις τέσσερις εταιρείες Ελλάδας σχεδιάζουν να αυξήσουν τις αποδοχές των εργαζομένων όπως αυτό.
Εμπορικό ισοζύγιο: Εκτοξεύθηκε κατά 25,3% το έλλειμμα τον Μάρτιο σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
Εκτοξεύθηκε κατά 25,3% το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου τον Μάρτιο σε ετήσια βάση καθώς.