Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης: Η Dynamic Hellas έφερε στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά απορριμματοφόρα

Η «κουλτούρα» της ηλεκτροκίνησης και η αναγκαιότητα εδραίωσής της στη συνείδηση της κοινωνίας και των πολιτών, «ακουμπά» πλέον και τη χώρα μας. Εναρμονισμένη με τις επιταγές της σύγχρονης εποχής, τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και το παράδειγμα πολλών-κυρίως-ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα ανοίγει την αγκαλιά της στο μέλλον της αυτοκίνησης, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης είναι ζωτικής σημασίας για την οικολογική «ταυτότητα» του πλανήτη, ο οποίος αντιμετωπίζει πλείστα δεινά και προβλήματα, εξαιτίας της μόλυνσης από ρύπους και άλλους είδους αντίστοιχα ανθρώπινα «προϊόντα».  Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο η «οδός» της τεχνολογικής εξέλιξης, αλλά αποτελεί τρόπον τινά μονόδρομο, αναγκαιότητα για την παγκόσμια κοινότητα, προκειμένου να σταματήσει να «πληγώνει» τον πλανήτη, δημιουργώντας οχήματα «φιλικά» προς το περιβάλλον.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, που αντί για τους συμβατικούς κινητήρες βενζίνης-πετρελαίου, χρησιμοποιούν μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ, δεν παράγουν κανενός είδους ρύπους εξάτμισης. Ήδη οι κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες προχωρούν με γοργά βήματα προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των αυτοκινήτων τους, ενώ πολλές είναι οι χώρες που εφαρμόζουν ήδη σχέδια για την πλήρη μετάβασή τους στην ηλεκτρική εποχή.

Η Ελλάδα ακολουθεί τις παγκόσμιες εξελίξεις – Εξ… ηλεκτρίζονται οι στόλοι των Δήμων

Η Ελλάδα ακολουθεί τις παγκόσμιες εξελίξεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», το οποίο εφαρμόζεται εδώ και ένα χρόνο, προσφέρει κίνητρα και «παροχές» σ’ όσους προβούν στην αγορά ηλεκτρικού ή ηλεκτροκίνητου (υβριδικού-plug in υβριδικού), οχήματος. Παράλληλα, το μεγάλο «στοίχημα» που έχει θέσει η κυβέρνηση, αφορά την αντικατάσταση πεπαλαιωμένων οχημάτων του ευρύτερου δημόσιου τομέα αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης, με ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Η Αυτοδιοίκηση, μέσω του επίσημου εκπροσώπου-φορέα της, την ΚΕΔΕ, έχει δεσμευτεί μεταξύ άλλων, πως θα προχωρήσει στην αλλαγή του στόλου των ρυπογόνων οχημάτων, τα οποία θα αντικαταστήσει με ηλεκτροκίνητα. Η εν λόγω μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, βάσει της «πράσινης συμφωνίας» που φέρει την υπογραφή του υπουργείου Μεταφορών και της ΚΕΔΕ, θα γίνει εφικτή, αρχικώς, με πόρους από το νέο ΕΣΠΑ και άλλα ευρωπαϊκά κονδύλια.

Η Dynamic Hellas και τα ηλεκτρικά απορριμματοφόρα οχήματα

Ένας εκ των «πυλώνων» των δημοτικών στόλων, είναι δίχως αμφιβολία τα απορριμματοφόρα οχήματα, που στην πλειοψηφία τους είναι παλιά, φθαρμένα και το κυριότερο, άκρως ρυπογόνα. Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στην εισαγωγή ηλεκτρικών απορριμματοφόρων οχημάτων από την Κίνα και δύναται να δώσει άμεσα λύση στις ανάγκες των δήμων και Περιφερειών, είναι η Dynamic Hellas. Η εταιρεία αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο των κινεζικών e-απορριμματοφόρων στην Ελλάδα αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Ιδιοκτήτης και CEO της Dynamic Hellas είναι ο Κωνσταντίνος Δαγκούλης, ενώ υπεύθυνος Marketing & Sales είναι ο Λευτέρης Παπαϊωάννου (email: [email protected]).

Τα οχήματα που διαθέτει η Dynamic Hellas, είναι δύο τύπων. Συγκεκριμένα, 8 τόνων και 18 τόνων, με χωρητικότητα κάδων 6 και 12 κυβικών μέτρων αντίστοιχα.

Σ’ ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου των 8 τόνων, η αυτονομία του με πλήρες φορτίο φτάνει τα 280 χιλιόμετρα και η τελική του ταχύτητα τα 100 χλμ./ώρα. Το ηλεκτρικό μοντέλο των 18 τόνων, έχει αυτονομία 265 χιλιόμετρα, και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 85 χλμ./ώρα.

Η Dynamic Hellas αποτελεί την ενδεδειγμένη και προφανή λύση, τουλάχιστον στην παρούσα φάση, για τον «εμπλουτισμό» του στόλου των δήμων με ηλεκτρικά απορριμματοφόρα. Είναι ο μοναδικός εισαγωγέας που γνωρίζει εξαιρετικά τη συγκεκριμένη αγορά, ενώ παράλληλα διαθέτει την αποκλειστική αντιπροσωπεία και για 1 τύπο αστικού λεωφορείου, μήκους 12 μέτρων με 35 θέσεις επιβατών.

Σε κάθε περίπτωση, όπως προβλέπουν οι σχετικές συμφωνίες που προσφάτως υπεγράφησαν, οι Δήμοι υποχρεούνται να ακολουθήσουν το «μονοπάτι» της ηλεκτροκίνησης με μια σειρά από δράσεις και ενέργειες. Συγκεκριμένα, όλοι οι δήμοι της χώρας πρέπει να χωροθετήσουν σημεία για τους φορτιστές μέχρι τον Μάρτιο του 2021, ενώ γενικότερα για το δημόσιο προβλέπεται υποχρεωτική δημιουργία θέσεων στάθμευσης και φόρτισης στις δημόσιες υπηρεσίες που εξυπηρετούν τον πολίτη.

Επιπλέον, θα υπάρξει ποσόστωση στις δημόσιες προμήθειες οχημάτων, προκειμένου να εκσυγχρονιστεί ο στόλος του δημόσιου τομέα -τουλάχιστον το 25% των νέων οχημάτων από τον Αύγουστο του 2021 θα είναι ηλεκτρικά. Σταδιακά θα γίνει ανανέωση των στόλων των δημόσιων αστικών λεωφορείων με την αντικατάσταση των παλιών οχημάτων από νέα ηλεκτρικά.

Χάρη στο «πράσινο» project που θα τρέξει η VW στην Αστυπάλαια, με τις ευλογίες της ελληνικής κυβέρνησης, η χώρα μας μπαίνει στο παγκόσμιο κάδρο της ηλεκτροκίνησης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα ελληνικά νησιά, ενδεχομένως και δήμοι στην ηπειρωτική Ελλάδα, που επιθυμούν να αγκαλιάσουν την ηλεκτροκίνηση.  Επομένως, πρωτοβουλίες όπως αυτή της Dynamic Hellas στον τομέα των ηλεκτρικών απορριμματοφόρων, προσφέρουν άμεσες και συμβατές λύσεις σε δήμους και Περιφέρειες, που επιθυμούν να κάνουν το μεγάλο βήμα προς την εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα