

Πάνω από 50% περισσότερη δομήσιμη επιφάνεια στο Δημόσιο, από τη σχετική πρόταση του ΤΕΕ, δίνει η προς κύρωση σύμβαση για τη διανομή του ακινήτου του Ελληνικού, τόνισε ο υπουργός Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρας, στο πλαίσιο της σχετικής συζήτησης επί των άρθρων της σύμβασης, από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.
Όπως είχε αναφέρει και στην αρχική του τοποθέτηση, η ποσοτική σύγκριση της δομήσιμης επιφάνειας που πρότεινε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος να παραμείνει στην κυριότητα του Ελληνικού Δημοσίου, και της δομήσιμης επιφάνειας που τελικά παραμένει κατόπιν της διαπραγμάτευσής μας, δίνει 50,36% περισσότερη δομήσιμη επιφάνεια στην ιδιοκτησία και προς όφελος του Ελληνικού Δημοσίου, δηλαδή, 336.434,39 περισσότερα τετραγωνικά μέτρα, είπε ο κ. Σταϊκούρας. Αναφερόμενος ειδικότερα στο παράκτιο μέτωπο, είπε ότι εκεί, “το Ελληνικό Δημόσιο παίρνει 530.742,30 τετραγωνικά μέτρα και ο επενδυτής 227.460,45 τετραγωνικά μέτρα”.
Στην προηγηθείσα συζήτηση, και στους προβληματισμούς που εξέφρασαν βουλευτές της αντιπολίτευσης για θέματα περίφραξης του ακινήτου, ο παριστάμενος υφυπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Νικόλαος Ταγαράς, είπε ότι “δεν τίθεται θέμα μόνιμης περίφραξης ούτε ανάμεσα στα οικόπεδα ούτε σε ολόκληρο το κέντρο, πολύ περισσότερο προς την παραλία. Σε ό,τι αφορά τις εργασίες που θα εκτελούνται, όσο εκτελούνται, το παραλιακό μέτωπο θα είναι ανοιχτό. Η μόνη περίπτωση και ο χρόνος που θα διαρκέσει, είναι μόνο όταν γίνουν εργασίες στην παραλιακή ζώνη. Σε καμία άλλη περίπτωση”. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι “θα υπάρξει νομοτεχνική βελτίωση ότι είναι προσωρινού χαρακτήρα, ότι είναι τμηματικές, και μόνο για λόγους ασφάλειας, και ό,τι ολοκληρώνεται θα απελευθερώνεται από πλευράς περιφράξεων”.
Σημειώνεται ότι επί της αρχής της κύρωσης της σύμβασης, ΝΔ και Κίνημα Αλλαγής ψήφισαν “υπέρ”, ΣΥΡΙΖΑ και Ελληνική Λύση επιφυλάχθηκαν για τη συνεδρίαση της ολομέλειας, ενώ ΚΚΕ και ΜέΡΑ25 ψήφισαν “όχι”
Σχετικά Νέα
Σύσκεψη στο ΥΠΕΝ για το μπλακάουτ στην Ιβηρική χερσόνησο
Σύσκεψη ενημερωτικού χαρακτήρα με αφορμή το μπλοκ άουτ στην Ιβηρική χερσόνησο – τα αίτια.
ΠΑΣΟΚ: Η κυβέρνηση οφείλει να λάβει υπόψη την τεκμηριωμένη πρότασή μας για τον σιδηρόδρομο
«Μόλις πριν από δύο μήνες, στις 2 Μαρτίου, ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε.
Υπουργικό Συμβούλιο: Στο επίκεντρο η οικονομία και η υλοποίηση εξαγγελιών – Οι μεταρρυθμίσεις για τελωνεία και δημοσιονομική διαχείριση
Εκτός των ριζικών αλλαγών στον ελληνικό σιδηρόδρομο, στο υπουργικό συμβούλιο βρέθηκε στο επίκεντρο η.
Τέμπη: Στη Βουλή η δικογραφία για τους Καραμανλή και Σπίρτζη – Από την Τετάρτη δυνατότητα ανάγνωσής της από τους Βουλευτές
Το δρόμο για τη Βουλή παίρνει η δικογραφία για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, προκειμένου να διερευνηθούν.