Η αγορά επαναλειτούργησε σήμερα και οι εμπορικές επιχειρήσεις υποδέχθηκαν τους καταναλωτές, τηρώντας απόλυτα τα μέτρα υγειονομικής προστασίας, φροντίζοντας πάνω από όλα για την υγεία καταναλωτών και εργαζομένων.
Αυτό σημειώνεται σε ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών.
«Ο πρόεδρος του ΕΣΑ Σταύρος Καφούνης επισκέφθηκε τα καταστήματα της Αθήνας και συνομίλησε με εμπόρους που είχαν θετική ψυχολογία, ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι από το άνοιγμα των καταστημάτων τους, χωρίς όμως, όπως είναι φυσικό, να αναμένουν από την πρώτη ημέρα μεγάλη καταναλωτική κίνηση. Η αγωνία τους επικεντρώθηκε στα μέτρα στήριξης, την έλλειψη ρευστότητας και την αντιμετώπιση των τεράστιων οφειλών που θα έχουν να αντιμετωπίσουν την επόμενη ημέρα. Το σημαντικότερο αίτημα όλων όμως, ήταν να μην κλείσουμε ξανά έως το τέλος της κρίσης, κάτι που θα καταφέρουμε να επιτύχουμε με την επιτυχημένη συνεργασία όλων μας», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Με αφορμή το άνοιγμα των καταστημάτων, ο Σ. Καφούνης δήλωσε:
«Η επαναλειτουργία της αγοράς στην Αθήνα είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε, ώστε άμεσα να ανακοινωθεί το ίδιο και για τις υπόλοιπες περιοχές και κλάδους. Οι πρώτες ώρες δείχνουν εξαιρετική ωριμότητα και σοβαρότητα από όλους. Επισκεφθήκαμε την Ομόνοια, το Εμπορικό Τρίγωνο, το Μοναστηράκι, του Ψυρρή και άλλες περιφερειακές αγορές, για να έχουμε την εικόνα από κάθε πλευρά της πόλης».
Σχετικά Νέα
-
ΑΑΔΕ: Έναρξη λειτουργίας νέων υπηρεσιών σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Με αποφάσεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, καθορίζεται η έναρξη λειτουργίας των Κέντρων.
-
ΤτΕ: Μειώθηκαν 1 δισ. ευρώ οι καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Oι καταθέσεις του ιδιωτικού τομέα μειώθηκαν κατά 1.068 εκατ. ευρώ, τον Φεβρουάριο του 2024,.
-
ΔΥΠΑ: Μέχρι 5 Απριλίου οι αιτήσεις για το «Πρόγραμμα απασχόλησης με έμφαση στην πράσινη οικονομία και τις γυναίκες»
Την Παρασκευή 5 Απριλίου, λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης για το «Πρόγραμμα επιχορήγησης.
-
Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ για την πορεία των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο
Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι.