

Η Sleed ανέλαβε την Online προβολή της The Bostonians, σχεδιάζοντας συνολικά τη διαφημιστική στρατηγική της μάρκας σε όλες τις online πλατφόρμες – Google, Meta, YouTube, TikTok.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε με την ανάπτυξη του website & e-shop της The Bostonians, και σύντομα επεκτάθηκε στο σχεδιασμό e-commerce στρατηγικής, στη διαχείριση της online διαφήμισης στα paid media και επιπλέον σε υπηρεσίες CRM και email marketing. Οι υπηρεσίες ασφαλώς περιλαμβάνουν reporting των αποτελεσμάτων και monitoring της απόδοσης των καμπανιών.
Παράλληλα, η Sleed παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής για τη διαχείριση της online εικόνας των paid καναλιών, μεγιστοποιώντας το reach και το awareness σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον όπως αυτό του fashion industry.
Ο Αλέξανδρος Κόσσυβας, Digital Marketing Director στη Sleed, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το επιτυχημένο launch του website & e-shop της The Bostonians οδήγησε σε περαιτέρω συνεργασία στο Digital Marketing. Εδώ και 14 χρόνια, στη Sleed στοχεύουμε να παρέχουμε διαρκώς περισσότερη αξία στους συνεργάτες μας και η επέκταση μιας συνεργασίας μας δείχνει ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση”.
Σχετικά Νέα
Μεικτά πρόσημα στα ασιατικά ταμπλό μετά την κατρακύλα στη Wall
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Τρίτης οι ασιατικές αγορές, παρασυρόμενες από το.
Στο «κόκκινο» η Wall Street: Σημαντικές απώλειες με φόντο την επίθεση Τραμπ στον Πάουελ
Υποχωρούν εκ νέου τη Δευτέρα όλοι οι βασικοί δείκτες στη Wall Street, καθώς οι.
Απώλειες άνω του 2% για το πετρέλαιο, εν μέσω μηνυμάτων για πρόοδο στις συνομιλίες ΗΠΑ – Ιράν
“Βουτιά” άνω του 2% γνώρισε το πετρέλαιο, εν μέσω ενδείξεων προόδου στις συνομιλίες μεταξύ.
Σε νέα ιστορικά υψηλά “εκτοξεύθηκε” ο χρυσός, πάνω από τα 3.400 δολάρια
Πάνω από τα 3.400 δολάρια “σκαρφάλωσε” ο χρυσός, φθάνοντας σε νέα ιστορικά υψηλά, καθώς.