Skroutz: Πώς διαμορφώθηκαν οι online αγορές των καταναλωτών στις καλοκαιρινές εκπτώσεις

Στα 48 ευρώ κυμάνθηκε η μέση τιμή του καλαθιού για τις αγορές μέσω Skroutz στις φετινές θερινές εκπτώσεις, σημειώνοντας μικρή μείωση σε σύγκριση με το 2023 κατά ένα ευρώ. Όπως και πέρυσι, οι κατηγορίες στις οποίες σημειώθηκαν οι περισσότερες πωλήσεις ήταν οι Υγεία και Ομορφιά, Σπίτι – Κήπος, Τεχνολογία, Μόδα και Αγορές Supermarket, σύμφωνα με ανακοίνωση του Skroutz.

Παράλληλα, οι κατηγορίες με τα υψηλότερα ποσοστά έκπτωσης κατά μέσο όρο ήταν οι Επαγγελματικά B2B (13,45%), Μόδα (13%), Σπίτι-Κήπος (12,45%) και αγορές supermarket (11,4%). Αξίζει να σημειωθεί δε ότι το ποσοστό των εκπτώσεων κατά μέσο όρο ανά κατηγορία κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι (κοντά στο 10%) και για τις δύο περιόδους.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα