Site icon The Indicator

Reuters: Στο στόχαστρο της ΕΕ οι διαφημιστικές πρακτικές της Google

Οι αρχές προστασίας του ανταγωνισμού της ΕΕ έχουν ζητήσει πληροφορίες από τους διαφημιστές αναφορικά με τις τεχνολογικές πρακτικές της Google στη διαφήμιση, αποκαλύπτει έγγραφο που έχει στα χέρια του το Reuters.

H Google, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, έχει ήδη δεχτεί πρόστιμα συνολικού ύψους 8,25 δισ. ευρώ την τελευταία τριετία επειδή εμπόδιζε τους ανταγωνιστές της στις online αγορές, στα smartphones που χρησιμοποιούν Android και στις online διαφημίσεις.

Τώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με τις έρευνες της ΕΕ αναφορικά με τις διαφημιστικές πρακτικές της, με έμφαση στην τεχνολογία και τα δεδομένα.

Η Google και η Facebook μαζί ελέγχουν πάνω από το 50% της αγοράς διαδικτυακών διαφημίσεων παγκοσμίως. Και οι δυο εταιρείες βρίσκονται τώρα στο στόχαστρο αγωγής των ΗΠΑ για της συμφωνία τους το 2018 που έδινε στους διαφημιζόμενους πελάτες της Facebook την επιλογή να τοποθετούν διαφημίσεις στο δίκτυο των partners της Google.

Exit mobile version