

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην προεκλογική περίοδο που διανύουμε. Οι πολιτικοί αρχηγοί επιδόθηκαν σε έναν αγώνα αναρτήσεων στα social media, προκειμένου να έρθουν πιο κοντά στους νέους και με τον τρόπο αυτό να κοινοποιήσουν – σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες – τα προγράμματά τους.
Τα διαδικτυακά αυτά «βήματα» των Ελλήνων πολιτικών αρχηγών κέντρισαν το ενδιαφέρον του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, το οποίο με δημοσίευμά του αναφέρεται στα ψηφιακά κανάλια μέσα από τα οποία διεξήχθη η προεκλογική καμπάνια.
«Καθώς οι ελληνικές εκλογές πλησιάζουν, τα κόμματα διεκδικούν τις ψήφους της “χαμένης γενιάς”», είναι ο τίτλος του άρθρου.
Όπως τονίζεται στο δημοσίευμα: «οι πολιτικοί καθημερινά ανεβάζουν βίντεο όπου προσπαθούν να φανούν πιο “ανθρώπινοι”, να “διασκεδάσουν” την εικόνα τους και να πλησιάσουν όσους ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν».
Στο άρθρο παρουσιάζονται, μεταξύ άλλων, και οι μαρτυρίες νέων ανθρώπων. «Αυτό που φανταζόμουν στα 18 μου απέχει πολύ από αυτό που ζω στα 28 μου. Δεν ξέρω πώς δεν μπορούμε να ονομαζόμαστε χαμένη γενιά. Νιώθω ότι έχασα το παιχνίδι πριν καν αρχίσει», αναφέρει η Ειρήνη Μπαλιάκα.
«Η προσέλκυση των νέων κάτω των 30 ετών αποδεικνύεται πρόκληση για τα κόμματα όλου του φάσματος, ενόψει της ψηφοφορίας της 21ης Μαΐου» σημειώνει το Reuters, το οποίο αναφέρεται και στη διενέργεια των εκλογών της Κυριακής με απλή αναλογική.
Το δημοσίευμα αναφέρεται και στο δημογραφικό, κάνοντας λόγο «για ένα μικρό ποσοστό του εκλογικού σώματος που είναι νέοι, μόλις το 18%, παρ’ όλα αυτά οι πολιτικοί δεν μπορούν να μείνουν αδιάφοροι απέναντί τους».
Σχετικά Νέα
Σ. Φάμελλος: Κόλαφος η έκθεση της Human Rights Watch για την κυβέρνηση
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Κ. Μητσοτάκης στην απονομή του βραβείου για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας: Αυτή η αναγνώριση ανήκει στον ελληνικό λαό
«Αυτή η αναγνώριση δεν είναι δική μου αποκλειστικά, διότι κατά κύριο λόγο ανήκει στον.
Απ. Τζιτζικώστας: Στόχος μας η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού μέσω ενιαίας ευρωπαϊκής στρατηγικής
Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ίσως το πιο ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης.
Η Κωνσταντοπούλου κάνει λόγο για εκβιασμούς και ζητά εξηγήσεις από τον Καρώνη για το πόρισμα
Τέμπη: Το γεγονός ότι το πόρισμα του κ. Καρώνη, από το ΕΜΠ, «δείχνει» προς τα.