

Ξεπέρασε τα 500 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις το Public, στόχο που είχε θέσει στην αρχή του 2023, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη λειτουργική του κερδοφορία, σύμφωνα με την σημερινή (9.1.2024) ανακοίνωση του κορυφαίου Omnichannel Retail Group σε Ελλάδα και Κύπρο.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση του Public, σχετικά με την επίτευξη των στόχων της και το ρεκόρ πωλήσεων είναι η εξής;
«Αθήνα, 9 Ιανουαρίου 2024 – Το Public Group, το κορυφαίο Omnichannel Retail Group σε Ελλάδα και Κύπρο, , αυξάνοντας ταυτόχρονα τη λειτουργική του κερδοφορία.
● Ισχυρή αποδοχή για τα 13 Mega καταστήματα “Public + home” και επιτυχημένη απορρόφηση Media Markt
● No1 προορισμός κλαδικά με 100 εκ. επισκέψεις on line και στα καταστήματα
● Οι ψηφιακές Οmnichannel πωλήσεις ξεπέρασαν το 30% του συνολικού τζίρου
Οι παραπάνω επιδόσεις επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη υλοποίηση της μακροχρόνιας στρατηγικής του Public Group, η οποία εστιάζει σε επενδύσεις που αναβαθμίζουν συνεχώς τις προσφερόμενες υπηρεσίες, στην βελτιστοποίηση της λειτουργίας καθώς και στην συνεχή ανάπτυξη των ανθρώπων του.
Tα νέα mega καταστήματα «Public + home» ήταν σημαντικό ορόσημο της χρονιάς, καθώς αποτέλεσαν την επιτυχημένη ενσωμάτωση της γκάμας προϊόντων και των ανθρώπων της Media Markt κάτω από την αγαπημένη μάρκα Public.
Τα 13 μεγάλα καταστήματα «Public + home», έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, λαμβάνοντας ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% (έρευνα Kantar) και γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός για αγορές τεχνολογίας και οικιακών συσκευών που συνδυάζονται με ευκολίες πληρωμών και παραδόσεων.
Τα Public παραμένουν ο δημοφιλέστερος omnichannel προορισμός τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, με τον αριθμό επισκέψεων στα φυσικά και online κανάλια το 2023 να ξεπερνάει τα 100εκ., επισφραγίζοντας την αγάπη των καταναλωτών στη μάρκα.
Η έμφαση στις καινοτόμες υπηρεσίες και τις στρατηγικές συνέργειες με κορυφαίες εταιρείες, ενίσχυσαν καθοριστικά το αποτύπωμα των πωλήσεων το 2023. Αξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση της υπηρεσίας «Public Now Pay Later» με Klarna ξεπέρασε το 50% των σχετικών συναλλαγών, η υπηρεσία «Locker Pick up 24/7» με τη BOX NOW έφτασε στο 40%, η ικανοποίηση πελατών για τις επισκευές στα iRepair points ξεπέρασε τον δείκτη 90 στα 100, ενώ στα τέλη του έτους εγκαινιάστηκε επίσημα η μεγάλη στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε: «Η επίτευξη των στόχων μας για το 2023 αποτελεί απόδειξη της ισχυρής δυναμικής στρατηγικής του Public Group και της αφοσίωσης των ανθρώπων μας στο όραμα να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα από στρατηγικές επενδύσεις και συνέργειες, προσφέροντας περισσότερα προϊόντα & περισσότερες υπηρεσίες στους καταναλωτές.
Παράλληλα με την απορρόφηση της μάρκας MediaMarkt καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας, ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ για πρώτη φορά, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές μας πωλήσεις και να επιστρέψουμε σε λειτουργική κερδοφορία.
Τη νέα χρονιά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε υποδομές καθώς και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε ο κορυφαίος omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο».»
Σχετικά Νέα
Η Τράπεζα Πειραιώς αναδείχθηκε Mobile Brand of the year
Τη διάκριση Mobile Brand of the Year και ακόμη επτά σημαντικά βραβεία έλαβε η Πειραιώς στα.
Νέα πτώση στις ευρωαγορές
Διευρύνονται οι απώλειες στις ευρωαγορές την Πέμπτη, καθώς επιμένει το αρνητικό κλίμα μετά το.
Απώλειες στην Ασία καθώς οι επενδυτές αξιολογούν τις εμπορικές συνομιλίες
Υποχωρούν τα ασιατικά χρηματιστήρια την Πέμπτη με την επιφυλακτικότητα να επιστρέφει μετά τα ισχυρά.
Deutsche Telekom: Άλμα 43,5% στα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο – Στα 2,8 δισ. ευρώ
Σε αναβάθμιση του forecast των κερδών της για το 2025 προχώρησε η Deutsche Telekom,.