Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής: Πότε γίνεται υποχρεωτικό, τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις

Η μετάβαση των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή είναι γεγονός. Πλέον, με την υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων βελτιώνεται η αποδοτικότητα και η ανταγωνιστικότητά τους, ενώ παράλληλα οι νέες τεχνολογίες και ο ψηφιακός μετασχηματισμός αλλάζουν την καθημερινότητα των καταναλωτών. Όσες επιχειρήσεις δεν ακολουθήσουν τις εξελίξεις, αναγκαστικά θα μείνουν πίσω.

Μια από τις αλλαγές που έρχονται άμεσα το επόμενο διάστημα είναι τα ψηφιακά δελτία αποστολής, όπως γίνεται με τα όλα παραστατικά που γίνονται πια ηλεκτρονικά. Μάλιστα από την 1η Δεκεμβρίου, η χρήση των Ψηφιακών Δελτίων Αποστολής γίνεται υποχρεωτική για τους επιχειρηματίες.

Τι αλλάζει από τον επόμενο μήνα

Χιλιάδες εταιρείες από τομείς όπως τα καύσιμα, τα φαρμακευτικά προϊόντα,  κ.λπ., καθώς και εταιρείες με ακαθάριστα έσοδα άνω των 200.000 Ευρώ, από 1η Δεκεμβρίου θα πρέπει να εκδίδουν Ψηφιακά Δελτία Αποστολής (ΨΔΑ).
Λίγους μήνες αργότερα, από την 1η Απριλίου 2025, το ΨΔΑ θα είναι υποχρεωτικό για όλες τις επιχειρήσεις και για όλες τις μετακινήσεις αγαθών!

Παρά το γεγονός ότι εταιρείες όπως η Entersoft που ηγείται του ψηφιακού μετασχηματισμού με λύσεις όπως το E-Invoicing, έχουν ήδη ενσωματώσει τη δυνατότητα ψηφιακής διαχείρισης Δελτίων Αποστολής στις λύσεις τους, κάθε επιχειρηματίας θα πρέπει να γνωρίζει τις αλλαγές που έρχονται.

Σε τι βοηθούν τα Ψηφιακά Δελτία Αποστολής

Ο βασικός λόγος για την ψηφιοποίηση γενικά, και των Δελτίων Αποστολής ειδικότερα, ο έλεγχος της φοροδιαφυγής και η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τους νόμους του Κράτους. Παρ’ όλα αυτά, όλες αυτές οι αλλαγές πραγματοποιούνται σε όφελος των επιχειρήσεων, αφού κανένας επιχειρηματίας που ακολουθεί τους νόμους ως οφείλει, δεν θα ήθελε αθέμιτο ανταγωνισμό από κάποιον που δεν συμμορφώνεται.

Ταυτόχρονα, το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής εξαλείφει τα έντυπα (και μάλιστα σε πολλαπλά αντίτυπα), μειώνοντας δραστικά το κόστος της επιχείρησης και το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.

Επιπλέον, η αρχειοθέτηση και διαχείριση των Δελτίων Αποστολής, η εξαγωγή analytics και χρήσιμων συμπερασμάτων, ο έλεγχος των διαδρομών, η διαφάνεια στις παραδόσεις και πολλά άλλα, πραγματοποιούνται πλέον πολύ εύκολα αλλά και ταχύτατα.

Έτσι με τη μείωση του κόστους, την εξοικονόμηση χρόνου και την αυτόματη συμμόρφωση με τη νομοθεσία, όλες οι επιχειρήσεις μπορούν να ωφεληθούν σημαντικά. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις, καθώς συμμορφώνονται με τους κανόνες, μπορούν να αποφεύγουν πρόστιμα και ποινές που πλήττουν όχι μόνο το ταμείο τους, αλλά και κάτι ακόμα πιο σημαντικό, τη φήμη τους.

Ψηφιακά Δελτία Αποστολής και e-Invoicing

Η υποστήριξη των Ψηφιακών Δελτίων Αποστολής  γίνεται σχεδόν αυτόματα στην πραγματικότητα, για όσες επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει μία λύση e-Invoicing (όπως για παράδειγμα το Entersoft E-Invoicing), από έναν πιστοποιημένο πάροχο.
Εάν η επιχείρησή σας δεν χρησιμοποιεί ηλεκτρονική τιμολόγηση, τότε αφενός είναι ανοικτή σε μία σειρά από πιθανούς κινδύνους, αφετέρου μπορεί με μία κίνηση (την εγγραφή της σε μία λύση e-Invoicing) να λύσει δύο προβλήματα: Από τη μία μεριά, αυτό των ψηφιακών τιμολογίων, από την άλλη, αυτό των ψηφιακών δελτίων αποστολής.

Προσθέστε στα παραπάνω όλες τις ευκολίες που έχει μία Cloud λύση, και γίνεται φανερό ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να περάσει τις βασικές της λειτουργίες στην ψηφιακή εποχή χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, καθώς:

– Δεν υπάρχει αρχική επένδυση.

– Όλοι έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή.

– Θέματα ασφάλειας αλλά και backup έχουν ήδη λυθεί από τον Πάροχο.

– Δεν υπάρχει η ανάγκη αναβάθμισης.

– “Πονοκέφαλοι” όπως η επικοινωνία με το myDΑΤΑ έχουν ήδη αντιμετωπιστεί

Η λύση Entersoft E-Invoicing

Με την πολυετή της εμπειρία και τις επιτυχημένες υλοποιήσεις έργων ψηφιακού μετασχηματισμού στη Μεσαία και Μεγάλη Αγορά, η Entersoft παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση για e-Invoicing, προσαρμοσμένη στις πιο απαιτητικές ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Εμπιστευτείτε την εταιρεία που έχει δημιουργήσει την ισχυρότερη κοινότητα ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην Ελλάδα, με πάνω από 100 χιλιάδες χρήστες και ποσοστό διαβίβασης παραστατικών που ξεπερνά το 40% για το β’ εξάμηνο του 2023. Ανακαλύψτε πώς η λύση Entersoft E-Invoicing μπορεί να υποστηρίξει την επιχείρησή σας στην ψηφιακή εποχή εδώ.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα