

Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.
Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε:
- όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,
- όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,
- όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία τηρείται,
- παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,
- παραπλανητική πληροφόρηση,
- επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.
Σχετικά Νέα
Κλειστό το Φαράγγι της Σαμαριάς λόγω του σεισμού των 6,1 Ρίχτερ στην Κάσο
Αναστέλλεται προσωρινά η λειτουργία του φαραγγιού της Σαμαριάς λόγω του σεισμού των 6,1 Ρίχτερ.
Επεισόδια στη Νομική: Στον εισαγγελέα οδηγούνται οι έξι συλληφθέντες – Μόνο τρεις εξ αυτών δηλώνουν φοιτητές
Ενώπιον του Εισαγγελέα θα βρεθούν οι έξι συλληφθέντες που έφυγαν λίγο μετά τις 09:00 από τη.
Φλώρινα: Νέο σκάφος για τη φύλαξη της Πρέσπας – Eνίσχυση της συνοριοφυλακής με νέο προσωπικό
Ένα νέο σκάφος για τη φύλαξη της Πρέσπας θα παραδοθεί στη Διεύθυνση Αστυνομίας Φλώρινας,.
Θεσσαλονίκη: Δάσκαλος πληροφορικής έστελνε ερωτικά μηνύματα σε εντεκάχρονη μαθήτρια μέσω instagram
Σχηματίσθηκε δικογραφία από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων.