Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.
Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε:
- όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,
- όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,
- όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία τηρείται,
- παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,
- παραπλανητική πληροφόρηση,
- επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.
Σχετικά Νέα
-
Φιορεντίνα: «Έφυγαν» 7.000 εισιτήρια για τον τελικό του Conference League
Επτά χιλιάδες (7.000) εισιτήρια έχει διαθέσει η Φιορεντίνα στους φίλους για τον τελικό του.
-
Ο εφιάλτης μίας 30χρονης στα χέρια του πρώην συντρόφου της – «Φώναζα ότι θα με σκοτώσει και δεν με βοήθησε κανείς»
Την ιστορία μιας 30χρονης που έζησε τον απόλυτο εφιάλτη στα χέρια του πρώην συντρόφου.
-
Τι λέει η αδελφή της 67χρονης που έχασε τη ζωή της σε τροχαίο στην Τουρκία
Αυτό το ταξίδι ήταν ένα όνειρο ζωής για την εκπρόσωπο Τύπου του κόμματος «Κοινωνία.
-
Συνελήφθη 52χρονος εργαζόμενος σε πολυεθνική, για πορνογραφία ανηλίκων
Από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συνελήφθη, πρωινές ώρες της Τετάρτης, 15 Μαΐου 2024,.