

Το 2019 υποβλήθηκαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων 185 καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη όχληση από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για ληξιπρόθεσμές οφειλές τους και επιβλήθηκαν 49 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 470.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων του ν.3758/2009.
Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε:
- όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,
- όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,
- όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία τηρείται,
- παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,
- παραπλανητική πληροφόρηση,
- επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.
Σχετικά Νέα
Θεσσαλονίκη: Κατηγορούνται πως βίαζαν τις ανήλικες κόρες τους – Προφυλακίστηκε το ανδρόγυνο
Στη φυλακή οδηγείται αντρόγυνο που κατηγορείται ότι κακοποιούσε σεξουαλικά τις δύο ανήλικες θυγατέρες του..
Τέμπη: «Ηθικός εκτροχιασμός» μετά το πόρισμα Καρώνη – Διχασμένοι οι επιστήμονες, «θύελλα» πολιτικών αντιδράσεων
Σύννεφο σκόνης για την πυρόσφαιρα και τα έλαια σιλικόνης σήκωσε το πόρισμα του καθηγητή.
Αργολίδα: Εντύπωση προκαλεί αράχνη-πασχαλίτσα που εμφανίστηκε στους Μύλους – Πόσο επικίνδυνη είναι
Μία σπάνια άραχνη-πασχαλίτσα εμφανίστηκε στους Μύλους στην Αργολίδα την Τρίτη, 13 Μαΐου, προκαλώντας εντύπωση στους.
Καιρός: Πλησιάζει υποτροπικός αεροχείμαρρος – Πότε θα χτυπήσει την Ελλάδα
Φθινόπωρο θα θυμίζει ο καιρός τις επόμενες ημέρες, με τον διευθυντή της ΕΜΥ, Θοδωρή Κολυδά,.