«Πράσινο φως» από την Επ. Ανταγωνισμού στο deal Olympia-Media Markt

Με απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, εγκρίθηκε η συμφωνία ανάμεσα στον όμιλο Οlympia (του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού) και τη MediaMarkt.

Σε προηγούμενο δημοσίευμα του Reporter, αναφερόταν ότι ενδεχόμενο «πράσινο φως» στον «γάμο» των δύο ομίλων αναμένεται να αλλάξει σημαντικά το σκηνικό στην εγχώρια αγορά των λευκών οικιακών συσκευών.

Η Media Markt εισήλθε στην ελληνική αγορά το 2005, δραστηριοποιείτο έως το 2011 και με το σήμα Saturn, προχώρησε όμως στη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης υπό αυτό το σήμα.

Η νέα εταιρεία αναμένεται να δημιουργήσει μια ισχυρή και δυναμική ομάδα στον κλάδο της λιανικής που θέτει τις βάσεις για σημαντικές προοπτικές εξέλιξης των εργαζομένων.

Ειδικότερα, η Επιτροπή γνωστοποίησε την έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, για την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρεία «Olympia Group Ltd», επί των εταιριών Media Saturn Electronics Hellas Commercial and Holding S.A. και Media-Saturn Griechenland Beteiligungen GmbH

Αναλυτικότερα, σε συνεδρίαση της Ολομέλειας, η Επιτροπής Ανταγωνισμού στις 5 Νοεμβρίου 2019, ομόφωνα, ενέκρινε, με την υπ΄αριθμ 695/2019 απόφαση της, την γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 και 8 του Ν.3959/11, όπως ισχύει, για την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου της εταιρίας «Olympia Group Ltd» επί των εταιριών
-Media Saturn Electronics Hellas Commercial and Holding S.A. και
-Media-Saturn Griechenland Beteiligungen GmbH,
με σκοπό εν τέλει την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου επί της επιχείρησης καταστημάτων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών ευρείας κατανάλωσης που λειτουργούν υπό το εμπορικό σήμα Media Markt στην Ελλάδα.

Με την ως άνω απόφασή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκρινε, ότι η υπό εξέταση συγκέντρωση, η οποία αφορά τον ευρύτερο κλάδο πώλησης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών αλλά και τις λοιπές αγορές που δραστηριοποιούνται αμφότερα τα μέρη που συμμετέχουν στην συγκέντρωση (όπως είδη computing, είδη gaming, βιβλία, παιχνίδια, χαρτικά και γραφική ύλη), παρότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού, στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.

 

Σχετικά Νέα