

Η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως στην Πομπηία μια νέα αίθουσα, μήκους 15 μέτρων και πλάτους 6 μέτρων, με τοιχογραφίες εμπνευσμένες από τον Τρωϊκό Πόλεμο.
Πρόκειται για τοιχογραφίες στις οποίες διακρίνονται η Ωραία Ελένη, ο Πάρις, η Κασσάνδρα και ο Απόλλωνας, με ευρύτερη αναφορά στον ηρωισμό, αλλά και στην δύναμη της μοίρας.
Οι μυθικές ελληνικές μορφές, απεικονίζονται στους ψηλούς μαύρους τοίχους μιας μεγάλης αίθουσας δεξιώσεων.Το σχεδόν πλήρες ψηφιδωτό δάπεδο της αίθουσας περιλαμβάνει περισσότερα από ένα εκατομμύριο μεμονωμένα λευκά πλακάκια.
Η αίθουσα ανήκε σε εύπορη οικογένεια και στον χώρο αυτό οι οικοδεσπότες έτρωγαν και συνομιλούσαν με τους φιλοξενουμένους τους.
Βρίσκεται δίπλα σε εσωτερική αυλή και σε μια εσωτερική σκάλα, στην οποία υπάρχει σχέδιο με κάρβουνο, στο οποίο απεικονίζονται δύο μονομάχοι και ένας φαλλός.
“Την νύχτα, με αναμμένα τα λυχνάρια, οι μυθικές φιγούρες των τοιχογραφιών θα έμοιαζαν σίγουρα να κινουνται“, εξηγούν οι αρχαιολόγοι.
“Η Πομπηία είναι ένας θησαυρός που μας αφήνει πάντα άναυδους. Συνεχίζει να μας εκπλήσσει κάθε φορά που τον ανοίγουμε και είμαι ευτυχής που στον τελευταίο κρατικό προϋπολογισμό αυξήσαμε τα κονδύλια, ώστε να μπορέσουν να γίνουν νέες ανασκαφές“, δήλωσε ο Ιταλός υπουργός Πολιτισμού Τζενάρο Σαντζουλιάνο.
Σχετικά Νέα
21 Απριλίου 1967: 58 χρόνια από την «Μαύρη» ημέρα της Χούντας των συνταγματαρχών – Ο ρόλος των γυναικών
Το στρατιωτικό πραξικόπημα που επέβαλλε την επταετή χούντα των συνταγματαρχών στην Ελλάδα, εκδηλώθηκε τα.
Οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι βρήκαν χρώμα που κανείς δεν έχει ξαναδεί – Πώς μοιάζει
Μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια ζωής στη Γη, οι άνθρωποι μπορεί να νομίζουν.
Deutsche Welle: Τι μας περιμένει μετά θάνατον; – Έχουμε ψυχή;
«Τι μας περιμένει μετά θάνατον;» είναι ο τίτλος άρθρου που δημοσιεύει η γερμανική Deutsche Welle και υπογράφει.
Απειλεί τη δημοσιογραφία η Τεχνητή Νοημοσύνη;
Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δημοσιογραφία. Αντικειμενική πρόβλεψη ή ευσεβής πόθος;.