Πολυήμερο μπλακ άουτ στα συστήματα της Εθνικής Χρηματιστηριακής

Μεγάλο πολυήμερο “μπλακάουτ”, έχει θέσει εκτός τα συστήματα της Εθνικής Χρηματιστηριακής, θυγατρικής της Εθνικής Τράπεζας που συνδέονται με το e-banking, με αποτέλεσμα, σύμφωνα με πληροφορίες του συγκεκριμένου χώρου, οι πελάτες της να είναι “τυφλοί”, εδώ και ημέρες, από τις 12 Μαΐου.

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, το μαρτύριο για πελάτες λιανικής της χρηματιστηριακής και εργαζομένους της θα διαρκέσει, γιατί οι ηλεκτρονικοί και ειδικοί της τράπεζας που έχουν επιστρατευτεί δεν καταφέρνουν να βρουν λύση. Το πρόβλημα βεβαίως εκτιμάται ότι έχει λυθεί για τα μεγάλα χαρτοφυλάκια θεσμικών Ελλήνων και ξένων που κρατούν και οι ίδιοι αναλυτικά στοιχεία και έτσι γνωρίζουν για παράδειγμα αν έχουν οφειλή ή έχουν περιθώριο στο margin, αν είναι χρεωστικοί ή αν είναι πιστωτικοί κλπ.

Αντίθετα, πελάτες της λιανικής δεν γνωρίζουν που βρίσκονται και ανησυχούν σφόδρα, διότι η αγορά από την ημέρα που επήλθε το μπλακ άουτ, ο Γενικός Δείκτης έχει σημειώσει ράλι 2%, επιμέρους μετοχές μεγάλων εταιριών, όπως η ΤΙΤΑΝ, ο ΟΠΑΠ, η Πειραιώς έχουν σημειώσει άνοδο πάνω από 2%, η Τράπεζα Κύπρου άνοδο 3,5% και η Metlen άνοδο πάνω από 4%, ενώ κυρίως το ΔΑΑ έχει δώσει ευχέρεια επανεπένδυσης του μερίσματος και ταυτόχρονα σημείωσε ιστορικά υψηλά. Κι όπως είναι γνωστόν, δεν υπάρχει χειρότερο μαρτύριο, από το να μην είσαι εκεί…

Το πρόβλημα της Εθνικής ξεκίνησε με την προσπάθεια σύνδεσης του e-banking της τράπεζας με τα συστήματα της ΑΧΕ. Η μετάπτωση επρόκειτο να γίνει φυσικά το Σαββατοκύριακο ώστε τα συστήματα να είναι έτοιμα και δοκιμασμένα πριν τη συνεδρίαση της Δευτέρας 12 Μαΐου.

Αλλά η μετάπτωση αυτή δεν πέτυχε και το πρόβλημα εξακολουθεί να μην λύνεται παρά το γεγονός ότι περνούν οι μέρες, εντείνοντας την αγωνία των στελεχών της τράπεζας και την αδημονία των πελατών. Πέραν αυτού υπάρχει, σύμφωνα με πληροφορίες και το πρόβλημα της ασαφούς χρηματιστηριακής θέσης των πελατών λιανικής.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα