Πλαίσιο: Αύξηση πωλήσεων οικιακών συσκευών

Οι πωλήσεις της κατηγορίας των οικιακών συσκευών της «Πλαίσιο Computers» εμφάνισαν αύξηση άνω του 70% το γ΄ τρίμηνο 2020 παρά τη δυσμενή συγκυρία, σύμφωνα με πηγές της αγοράς. Η εισηγμένη, που ιστορικά ειδικεύεται στην κατηγορία των ηλεκτρονικών, εισήλθε πέρυσι στο τμήμα αυτό της αγοράς και έτσι είναι το πρώτο πλήρες συγκρίσιμο τρίμηνο, αφού το πρώτο και το δεύτερο δεν
υπήρχαν δεδομένα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο κύκλος εργασιών των οικιακών συσκευών στο εννεάμηνο ξεπέρασε κατά πολύ τον αρχικό στόχο, που μάλιστα είχε προσδιοριστεί πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, χωρίς δηλαδή να έχει ληφθεί υπόψη η σημαντική πτώση πωλήσεων που επέφερε το lockdown στην ελληνική αγορά. Υπό αυτά τα δεδομένα, η «Πλαίσιο» προχώρησε στη δημιουργία τμημάτων οικιακών συσκευών σε τρία ακόμα σημεία και ειδικότερα στα καταστήματα Αργυρούπολης, Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης και στα Χανιά της Κρήτης.

Η κίνηση αυτή αποδίδεται στη στρατηγική του management, η οποία στηρίζεται στην επένδυση σε υποδομές logistics και ηλεκτρονικού εμπορίου και δευτερευόντως σε λελογισμένη αύξηση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων «Πλαίσιο», ενισχύοντας έτσι το πολυκαναλικό μοντέλο διάθεσης των προϊόντων της.

Υπολογίζεται πως με τις επιδόσεις αυτές η εταιρεία πέτυχε να συγκρατήσει το 80% των πωλήσεών της. «Το 90% των παραγγελιών κατά την περίοδο του lockdown παραδόθηκε σε 1-2 ημέρες», ισχυρίζονται κύκλοι της εταιρείας. Υπενθυμίζεται πως κατά το πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με τα δημοσιευθέντα οικονομικά στοιχεία της εισηγμένης, η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 8%, στα 148,6 εκατ. ευρώ (από 137,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα), τα κέρδη EBITDA σταθεροποιήθηκαν σε ελαφρά υψηλότερα επίπεδα (+1,5%), πάνω από τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ η καθαρή κερδοφορία σημείωσε αύξηση 85,5%. Η ταμειακή ρευστότητα στα τέλη Ιουνίου υπερέβαινε τα 43 εκατ. ευρώ και τα ίδια κεφάλαια του ομίλου τα 93 εκατ.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα