

Στο τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 του Κέντρου διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής μπορούν να καλούν οι πολίτες 24 ώρες το εικοσιτετράωρο για να αναφέρουν κάθε είδους πρόβλημα που σημειώνεται στο δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.
Όπως υπογράμμισε ο περιφερειάρχης Αττικής πρόκειται για μία καινοτόμο δράση η οποία έχει σκοπό να ενισχύσει την επικοινωνία των χρηστών του οδικού δικτύου με την Περιφέρεια, τόσο για θέματα που αφορούν στη συντήρησή και τη σηματοδότησή του όσο και στη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων που προκύπτουν.
«Να σημειωθεί ότι σε διάστημα 4 μηνών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphone, μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να στέλνουν υλικό χωρίς να απαιτείται τηλεφωνική κλήση» πρόσθεσε.
Σχετικά Νέα
Άρης Μουγκοπέτρος: «Kρατούσε αναμμένη κροτίδα στα χέρια του και την επιδείκνυε»
Ο δεξιοτέχνης του κλαρίνου Άρης Μουγκοπέτρος βρίσκεται στη σκηνή σε γλέντι σε χωριό της.
Σε 1,5 χρόνο ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής – Ποιους σταθμούς θα περιλαμβάνει
Τέλη του 2026 με αρχές του 2027 θα δοθεί στην κυκλοφορία ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος.
Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα: Πώς μπορείτε να ανακτήσετε τις πινακίδες – Πού μπορείτε να κάνετε τη διαδικασία
Σε λειτουργία είναι από τις 10 Απριλίου η ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, myCar, για.
Καιρός: Εβδομάδα «Ψυχρών Λιμνών» και απογευματινής αστάθειας
Δελτίο καιρού: Βροχές και πτώση θερμοκρασίας εν όψει, σύμφωνα με όσα αναφέρει στην πρόγνωση καιρού ο.