Site icon The Indicator

Περαιτέρω μείωση της παρουσίας της στην Ευρώπη σχεδιάζει η Nissan Motor

Η Nissan Motor σχεδιάζει να μειώσει περαιτέρω την παρουσία της στην Ευρώπη και να αναθέσει τις πωλήσεις και την κατασκευή των αυτοκινήτων της στην αυτοκινητοβιομηχανία Renault με την οποία συνεργάζεται, σύμφωνα με την εφημερίδα Yomiuri.

Ειδικότερα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδίου αναδιάρθρωσης της παγκόσμιας παρουσίας της, το οποίο ουσιαστικά αντιστρέφει την ταχεία επέκταση που επιχείρησε υπό την ηγεσία του εκδιωχθέντα πρώην προέδρου της Carlos Ghosn, η Nissan θα μειώσει τα κανάλια διανομής της σε 30 χώρες, κυρίως στην Ανατολική Ευρώπη. Σχεδιάζει επίσης να κλείσει το εργοστάσιό της στην Avila της Ισπανίας και να το μετατρέψει σε αποθήκη, σύμφωνα με την εφημερίδα.

Το δημοσίευμα δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες για το μέγεθος των δραστηριοτήτων που θα ανατεθούν σε τρίτους, ενώ όπως σημειώνει το Reuters δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία με την εταιρεία την Παρασκευή, λόγω της αργίας της πρωτοχρονιάς στην Ιαπωνία.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη να μεταφέρει δραστηριότητές της εκτός Ευρώπης, καθώς έχει στρέψει την εστίασή της στην Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιαπωνία.

Η Nissan, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει ρεκόρ λειτουργικών ζημιών ύψους 340 δισ. γιεν (3,25 δισ. δολαρίων) στη χρήση που λήγει στις 31 Μαρτίου, μειώνει επίσης την παραγωγική δυναμικότητά της και τον αριθμό των μοντέλων της κατά 1/5, καθώς επιδιώκει να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα κατά 300 δισ. γιεν την επόμενη τριετία.

Εν τω μεταξύ, η “συμμαχία” της με τη Renault και τη Mitsubishi Motor βυθίστηκε στην αβεβαιότητα το 2018, όταν ο Ghosn συνελήφθη μετά από κατηγορίες για οικονομικά παραπτώματα, τις οποίος ο ίδιος αρνείται.

Exit mobile version