Πατούλης: H καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών πρώτη προτεραιότητα της νέας Περιφερειακής Αρχής

Για διαστρέβλωση των προθέσεων της νέας περιφερειακής αρχής κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο νέος Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, με αφορμή το περιεχόμενο της ανακοίνωσης που εξέδωσε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής, μετά τη χθεσινή επίσκεψή του στη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών.

Όπως αναφέρει ο κ. Πατούλης, πρωταρχικοί στόχοι της νέας διοίκησης είναι ο εκσυγχρονισμός του μοντέλου λειτουργίας της Περιφέρειας, η ενίσχυση της διαφάνειας και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, στόχοι που θα επιτευχθούν μαζί με τους εργαζομένους.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωσή του ο κ. Πατούλης αναφέρει:

“Μαζί με τους εργαζόμενους, θα πετύχουμε τον στόχο μας.

Το περιεχόμενο της ανακοίνωσης που εξέδωσε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής, με αφορμή τη χθεσινή επίσκεψη του Περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη στη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών, διαστρεβλώνει τις πραγματικές προθέσεις της νέας Περιφερειακής Αρχής.

Ο εκσυγχρονισμός στο μοντέλο λειτουργίας της Περιφέρειας Αττικής, η ενίσχυση της διαφάνειας και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, αποτελούν πρωταρχικούς στόχους της Νέας Διοίκησης. Τους στόχους αυτούς είμαστε αποφασισμένοι να τους πετύχουμε μαζί με τους εργαζόμενους, με τη στήριξη των πολιτών .

Σε αυτήν την προσπάθεια δεν έχουν θέση ούτε μικροκομματικές αντιπαραθέσεις, ούτε αστήρικτες καταγγελίες.

Ξεκαθαρίζουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι για μας , πρώτα είναι ο πολίτης της Αττικής. Στο πλαίσιο αυτό:

Η νέα Διοίκηση θα δώσει καθημερινά τη μάχη για να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες σε γκισέ και ουρές.

Δεν συμβιβαζόμαστε με καταστάσεις σαν αυτές που παραλαμβάνουμε στη Διεύθυνση Μεταφορών, οι οποίες σήμερα ταλαιπωρούν πάνω από 100.000 συμπολίτες μας και χιλιάδες επαγγελματίες εκπαιδευτές οδηγών.

Δεν καταργούμε υπηρεσίες της Περιφέρειας , αλλά αντίθετα θα αναζητήσουμε τρόπους αφενός για να εξορθολογίσουμε το κόστος των υπηρεσιών που προσφέρουμε, με σεβασμό στα χρήματα των φορολογουμένων. Αφετέρου, για να ενισχύσουμε με περισσότερο προσωπικό τις υπηρεσίες “πρώτης γραμμής”, στις οποίες καθημερινά απευθύνονται για να εξυπηρετηθούν χιλιάδες πολίτες”.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα