Οι περισσότεροι είχαν το αξιαγάπητο, χνουδωτό, ηλεκτρονικό Furby το οποίο άλλαζε προσωπικότητα και μιλούσε ανάλογα με τη συμπεριφορά του κατόχου.

Κυκλοφόρησε το 1998 από την Tiger  και έγινε αμέσως το παιχνίδι που κάθε παιδί ήθελε να αποκτήσει σημειώνοντας τεράστια επιτυχία. Ενδεικτικό είναι ότι μέσα σε τρία χρόνια πουλήθηκαν 40 εκατομμύρια Furby τα οποία μιλούσαν 24 γλώσσες.

Ο Dave Hampton και ο Caleb Chung δημιούργησαν το Furby μέσα σε εννέα μήνες αλλά… δεν το ήθελε κανείς. Οι δημιουργοί κάλεσαν τον Richard C. Levy και του ζήτησαν να τους βοηθήσει για να πουληθεί το Furby. Eν τέλει τα κατάφερε και αγόρασε τα δικαιώματα ο Roger Shiffman της Tiger Electronics.

Η εταιρεία του Shiffman κέρδισε μέσα σε ένα χρόνο 500 εκατομμύρια δολάρια από την πώληση Furby.

H φρενίτιδα με τα Furby είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο που η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ το είχε απαγορεύσει στα γραφεία της αφού θεωρούσε πως είχε κινεζικό λογισμικό κατασκοπείας.