Η δανέζικη εταιρεία κατασκευής κοσμημάτων Pandora, ανακοίνωσε ότι οι ισχυρές επιδόσεις της στις ΗΠΑ οδήγησαν σε ταχεία αύξηση των πωλήσεων στο β΄ τρίμηνο, αλλά οι πωλήσεις στην Κίνα μειώθηκαν.
Η Pandora, η οποία στόχο έχει να ενισχύσει το brand της στις δύο μεγαλύτερες οικονομίες παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι οι συνολικές συγκρίσιμες πωλήσεις στο διάστημα Απριλίου-Ιουνίου αυξήθηκαν 7% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, πριν από την πανδημία.
Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις τριμήνου υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και ήταν αυξημένες κατά 63% σε σχέση με το 2019, καθώς τα τεράστια προγράμματα στήριξης της κυβέρνησης και οι εμβολιασμοί, έδωσαν ώθηση στις δαπάνες σε αγαθά και υπηρεσίες.
Η Pandora τόνισε πως βλέπει ενδείξεις ότι κερδίζει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στις ΗΠΑ, που αποτελεί και τη μεγαλύτερη της αγορά, αλλά προειδοποίησε ότι η υψηλή ανάπτυξη θα μειωνόταν στο β΄ μισό του έτους.
“Έχουμε υποβαθμίσει τις προσδοκίες για την ανάπτυξη στις ΗΠΑ έναντι του α΄ εξαμήνου και έχουμε αναβαθμίσει τις προσδοκίες για την Ευρώπη, όταν ανοίξουν τα καταστήματα και δούμε τι θα συμβεί”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Alexander Lacik στο Reuters.
Αναλυτές επισημαίνουν πως προκύπτουν ερωτήματα αναφορικά με το για πόσο καιρό η ανάπτυξη στις ΗΠΑ μπορεί να αντισταθμίσει τη συνεχιζόμενη εξασθένιση άλλου, και εάν μπορεί η Pandora να σταθεροποιήσει τις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες ώστε συμπέσουν με τη βραδύτερη ανάπτυξη στις ΗΠΑ.