

Τα ειρωνικά σχόλια συμπατριωτών του προκάλεσε ένας Πακιστανός υπουργός όταν τους κάλεσε να μειώσουν την κατανάλωση τσαγιού για να περιοριστούν οι εισαγωγές και να εξοικονομηθεί συνάλλαγμα, το οποίο χρειάζεται κατεπειγόντως η χώρα.
Το Πακιστάν είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας τσαγιού παγκοσμίως. Κάθε χρόνο αγοράζει τσάι ύψους άνω των 600 εκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως από την Κένυα. Η χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρή οικονομική κρίση, καθώς μειώνονται τα συναλλαγματικά αποθέματα που χρησιμοποιούνται για τις εισαγωγές και την αποπληρωμή του υψηλού χρέους της. Ο πληθωρισμός καλπάζει και το νόμισμα, η ρουπία, υποτιμάται συνεχώς.
«Καλώ επομένως το έθνος να μειώσει την κατανάλωση τσαγιού σε ένα με δυο φλιτζάνια (την ημέρα) επειδή το τσάι που εισάγουμε πληρώνεται με πίστωση», είπε ο Αχσάν Ικμπάλ, ο υπουργός Χωροταξίας και Ανάπτυξης.
Η δήλωσή του προκάλεσε την αγανάκτηση πολλών στους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης.
«Γιατί να μειώσουμε την κατανάλωση τσαγιού; (…) Το πληρώνουμε από την τσέπη μας, όχι με λεφτά της κυβέρνησης», σχολίασε ο Τζαν Μουχάμαντ, ένας επαγγελματίας οδηγός που λέει ότι καθημερινά πίνει καμιά εικοσαριά φλιτζάνια «για να μην κοιμηθεί στο τιμόνι».
Σιγοπίνοντας το τσάι του στην αγορά της Αμπάρα, στην πρωτεύουσα Ισλαμαμπάντ, ο αρτοποιός Μουχάμαντ Ιμπραχίμ παραδέχτηκε ότι και εκείνος καταναλώνει γύρω στα δέκα φλιτζάνια ημερησίως. «Είμαι εθισμένος», είπε χαριτολογώντας.
Εκεί κοντά, ο καθηγητής πανεπιστημίου Τανβίρ Ικμπάλ, που έπινε το τσάι του μαζί με τα τέσσερα παιδιά του, είπε ότι δεν διαφωνεί με την πρόταση του υπουργού. «Αλλά πώς θα μειώσουν την κατανάλωση τσαγιού αφού είναι το ποτό που σερβίρεται σε όλες τις επίσημες εκδηλώσεις;» ρώτησε.
Οι Πακιστανοί πίνουν κάθε είδους τσάι, με όλους τους δυνατούς τρόπους – μαύρο, πράσινο, ζεστό, κρύο, με ζάχαρη ή με γάλα.
«Η κυβέρνηση αύξησε τις δαπάνες της. Κυκλοφορούν με μεγάλα αυτοκίνητα, με όλο το πρωτόκολλο, ενώ εμείς το μόνο που κάνουμε είναι να πίνουμε τσάι. Δεν είναι καλό να μας το πάρουν, δεν πρέπει να το κάνουν αυτό», διαμαρτυρήθηκε ο Μουχάμαντ.
Σχετικά Νέα
Χωρίς τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ μπορεί να παραλύσει – Οι υποδομές της Ευρώπης και η σκιά της ρωσικής απειλής
Όταν το ΝΑΤΟ ιδρύθηκε το 1949, η αρχική στρατηγική προέβλεπε ότι τα ευρωπαϊκά μέλη.
Όρτμπεργκ: Η Boeing θα σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα εάν συνεχίσουν οι επιστροφές
H Boeing θα σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα, εάν οι αεροπορικές εταιρείες.
Βιλερουά: Πιθανές περαιτέρω μειώσεις των επιτοκίων – Δεν υπάρχει κίνδυνος πληθωρισμού στην Ευρώπη
Για πιθανές περαιτέρω μειώσεις των επιτοκίων φέτος από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έκανε λόγο.
Πεσκόφ: Πιθανή η ειρήνη αν η Ουκρανία αποσύρει τα στρατεύματα από το Ντονμπάς και Νοβοροσίγια
Τις προϋποθέσεις για την εδραίωση της ειρήνης στην Ουκρανία διεμήνυσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου,.