Site icon The Indicator

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και Κοινωνίας της Πληροφορίας: Αυτά είναι τα δικαιώματα των καταναλωτών

Τα δικαιώματα των καταναλωτών με αφορμή την αυριανή, Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και Κοινωνίας της Πληροφορίας αναφέρει η  Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι τηλεπικοινωνίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην καθημερινή μας ζωή, παρέχοντας υπηρεσίες που μας συνδέουν με τον υπόλοιπο κόσμο, είτε μέσω σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είτε μέσω του διαδικτύου.

Τα δικαιώματα

Ωστόσο, η κατανόηση των δικαιωμάτων μας είναι απαραίτητη για να διασφαλίσουμε την ποιότητα και την ορθότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουμε. Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει τους καταναλωτές με χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για τα δικαιώματα τους στις τηλεπικοινωνίες, προκειμένου να προστατευθούν από πιθανές καταχρήσεις και παρανοήσεις.

1) εφόσον υπογράψει τη σύμβαση που θα του αποσταλεί μετά την τηλεφωνική συνομιλία ή στείλει στην εταιρεία τη γραπτή συγκατάθεσή του και

2) εάν εντός εύλογου χρόνου από την τηλεφωνική συνομιλία, λάβει αντίγραφο με τους βασικούς όρους της σύμβασης. Σε περίπτωση που τα ανωτέρω δεν ισχύουν, η συναπτόμενη εξ αποστάσεως σύμβαση είναι άκυρη και μπορεί ο καταναλωτής να διακόψει αζημίως τη συνεργασία του με την εταιρεία ενημερώνοντάς την εγγράφως.

Με την παροχή αξιόπιστης πληροφόρησης και υποστήριξης σε κάθε στάδιο, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδα στηρίζει τους καταναλωτές με σκοπό τη λήψη ασφαλών και ενημερωμένων αποφάσεων για ποιοτικές υπηρεσίες.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

Exit mobile version