Κατά 50% παραπάνω ήταν τη Δευτέρα οι εκτελέσεις παραγγελιών από ότι έγιναν την Κυριακή, ιδίως από τις μεγάλες οργανωμένες αλυσίδες δήλωσε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μόνο την Κυριακή και τη Δευτέρα το 40% του όγκου που θα πήγαινε στις ταχυμεταφορές έφυγε και παρελήφθη από τον εξωτερικό χώρο των καταστημάτων. Σημείωσε δε, ότι το click away ήρθε για να μείνει και οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν όλους τους τρόπους για να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς.
Ο κ. Σταμπουλίδης δήλωσε, παράλληλα, ότι οι υπηρεσίες νυχιών λειτουργούν με ωράριο και αυστηρά μέτρα αντίστοιχα των κομμωτηρίων, καθώς όπως τόνισε ο λόγος που άνοιξαν τελικά τα συγκεκριμένα μαγαζιά, ήταν καθότι, όπως παραδέχθηκε, δεν μπορούσε να ελεγχθεί η μαύρη εργασία.
Οι εργαζόμενοι στην περιποίηση νυχιών, πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι με τον κίνδυνο της κίνησης άρα και της διασποράς. «Δεν μπόρεσε να ελεγχθεί η μαύρη εργασία», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Σχετικά Νέα
-
Κ. Χατζηδάκης: Eνισχύσεις 600 εκατομμυρίων ευρώ στους αγρότες της Θεσσαλίας
Στον Βόλο βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, στο πλαίσιο.
-
Στα Ψαρά ο Στ. Κασσελάκης
Στα ακριτικά Ψαρά έφθασε μετά τη Χίο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, ο.
-
Μ. Κατρίνης για υπόθεση Ασημακοπούλου: “Τελικά η Μπογκοτά δεν είναι τόσο μακριά από την Αθήνα”
Στην υπόθεση διαρροής e-mail των αποδήμων στο γραφείο της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου και την “ύποπτη” διάρρηξη.
-
Συνάντηση Γ. Γεραπετρίτη με τον Τούρκο ΥΠΕΞ στο Λονδίνο
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της επικείμενης επίσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Άγκυρα, οι.