Site icon The Indicator

ΟΣΕ: 24ωρη απεργία των μηχανοδηγών στις 30 Μαΐου

Όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενιδούνιας, οι μηχανοδηγοί ενημερώθηκαν ότι θα υπήρχε λειτουργία μονής γραμμής στο τμήμα μεταξύ Λάρισας και Πλατέως, δηλαδή για μία απόσταση περίπου 130 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με τον ANT1, περίπου 2,5 μήνες μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών ζητήθηκε από μηχανοδηγό να κινηθεί σε μονή γραμμή με επιβατικό συρμό του Προαστιακού Θεσσαλονίκης, ο οποίος επαναλειτουργεί από σήμερα, και μάλιστα να περάσει με μονοδρόμηση από το σημείο του πολύνεκρου δυστυχήματος, κάτι το οποίο εκείνος αρνήθηκε να κάνει.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Κώστα Γενιδούνια στο Facebook:

«ΟΣΕ: Είχαμε Κλειδούχο , αλλά είχαμε και …βραχυκύκλωμα σε Ραψάνη & Μαυρονέρι για αυτό και είχαμε μονή γραμμή. «Αποκαταστάθηκε όμως». Οι επικοινωνίες στην Ειδομενη δεν αποκαταστάθηκαν , τα προβλήματα παραμένουν, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα 24ωρη κινητοποίηση στις 30/5/23. Γιατί ουσία δεν είναι η επικοινωνία. Έχουν το χρόνο να τα λύσουν. Επίσης θα γίνει καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγό, θα αναζητηθεί πραγματογνώμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και Φωτοσηματα (τις απορρίπτουμε) , τεχνικός ασφαλείας για τις εγκαταστάσεις. Δράσεις για προγράμματα εργασίας κτλπ».

Υπενθυμίζεται ότι από το πρωί της Δευτέρας είχε ανακοινωθεί ότι θα διπλασιάζονταν σε 4 τα ζεύγη δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ενώ θα αυξανόταν στα 140 από τα 100 η ταχύτητα των αμαξοστοιχιών σε συγκεκριμένα τμήματα του δικτύου, παρά το γεγονός ότι ορισμένα παραμένουν μη τηλεδιοικούμενα.

Exit mobile version