

Σειρά υπηρεσιών που διευκολύνουν την ενημέρωση των πολιτών και την επικοινωνία τους με τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχει αναπτύξει ο Οργανισμός, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΠΕΚΑ.
Οι δυνατότητες εξυπηρέτησης για τους πολίτες είναι οι εξής:
Α) Ο πολίτης εξυπηρετείται με φυσική παρουσία στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνον κατόπιν ραντεβού. Τα ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν, καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, τηλ. 210 6241888 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Β) Ο πολίτης ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναζητήσει και να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, αλλά και όλων των δικαιωμάτων που έχει στη διάθεσή του σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής του, στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.opeka.gr, στο www.gov.gr, έχοντας παράλληλα και τη δυνατότητα συμπλήρωσης της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ.
Γ) Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα επιδόματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το πανελλήνιας εμβέλειας τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, στο τηλ. 210 6241888, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα.
Δ) Ο πολίτης μπορεί να ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων του και να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του για τα επιδόματα για τα οποία έχει υποβάλει αίτηση, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Ε) Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο ή δεν έχει πρόσβαση σε αυτό μπορεί να απευθύνεται στα Κέντρα Κοινότητας του δήμου στον οποίο κατοικεί. Στα Κέντρα Κοινότητας μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για τα εξής επιδόματα: Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, επίδομα στέγασης, επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης ανασφάλιστων υπερηλίκων, επίδομα στεγαστικής συνδρομής, αναπηρικά προνοιακά επιδόματα και επίδομα γέννησης. Στα ίδια Κέντρα Κοινότητας μπορεί να υποβάλει το σύνολο των δικαιολογητικών που απαιτούνται για κάθε ένα από τα αιτούμενα επιδόματα και να πληροφορηθεί για την πορεία των αιτήσεών του.
Ζ) Όσον αφορά τις αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης ορεινών και μειονεκτικών περιοχών και τις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνον στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Σχετικά Νέα
Χανιά: Επιχείρηση διάσωσης στο φαράγγι της Σαμαριάς για νεαρό άνδρα που τραυματίστηκε σε πτώση
Επιχείρηση διάσωσης βρίσκεται σε εξέλιξη από διασώστες πυροσβέστες στο Φαράγγι Σαμαριάς, στα Χανιά. Άνδρας.
Βόλος: Φωτιά σε σκάφος στην προβλήτα του λιμανιού
Φωτιά ξέσπασε σε σκάφος που βρίσκεται ελλιμενισμένο στο λιμάνι του Βόλου. Η φωτιά σύμφωνα.
Θεσσαλονίκη: Ουρές χιλιομέτρων στα διόδια Μαλγάρων, καθώς επιστρέφουν οι εκδρομείς του Πάσχα
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιστροφή των εκδρομέων που εγκατέλειψαν τη Θεσσαλονίκη για να περάσουν.
Τραγωδία στο Πειραιά: 19χρονος ανασύρθηκε νεκρός από τη θάλασσα
Ο 19χρονος ανασύρθηκε από την παραλία Βοτσαλάκια στον Πειραιά χωρίς τις αισθήσεις του Σύμφωνα.