OΠΕΚΑ: Πώς θα λειτουργήσουν οι υπηρεσίες στον νομό Αττικής

Η Διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα στον Νομό Αττικής και με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού (COVID-19), αλλά και την ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ενημερώνει για τα εξής:

Για το διάστημα από Δευτέρα 21.9.2020 έως και την Δευτέρα 4.10.2020, η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα (Πατησίων 30), θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Για να κλείσετε ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε:

Για ΟΛΑ τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 2106241888

και επιπλέον για τα εξής επιδόματα:

– Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα, τηλ. 2131519238, email:[email protected]
– Ανασφάλιστοι Υπερήλικες, τηλ 2131519206, email: [email protected]
– Οικογενειακά Επιδόματα, τηλ. 2131519103, email: [email protected]
– Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, θα μπορείτε να αποστείλετε σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση [email protected], είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, τκ 10170 Αθήνα).

Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.

Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.

Ο ΟΠΕΚΑ βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα