

Περισσότερες από 3,5 εκατομμύρια κλήσεις έχει δεχθεί ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 με το 99,4% των αιτημάτων να απατώνται άμεσα, τόνισε σε ανάρτηση του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, επισημαίνοντας ότι παραμένει προτεραιότητα ο στόχος της συνεχούς βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών.
“Με σχέδιο ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει δεχτεί πάνω από 3,5 εκατ. κλήσεις με το 99,4% των αιτημάτων να απαντώνται άμεσα. Το 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα. Στόχος παραμένει η συνεχής βελτίωση ώστε να γίνει καθημερινός σύμμαχος των πολιτών”, επισημαίνει ο κ. Οικονόμου.
Σχετικά Νέα
Μ. Συρεγγέλα: Τελικά είδαμε πως δεν υπήρξε συγκάλυψη, αλλά εργαλειοποίηση της τραγωδίας των Τεμπών
“Στους γονείς των μηχανοδηγών, που όχι μόνο έχασαν τα παιδιά τους, αλλά άκουγαν και.
Σ. Βολουδάκη: Τέλος Μαΐου το ν/σ για την παράνομη μετανάστευση
Για το νομοσχέδιο που θα παρουσιαστεί στα τέλη Μαΐου στο υπουργικό συμβούλιο και αφορά.
Γ. Φλωρίδης: Η Δικαιοσύνη κάνει καλά τη δουλειά της – Με το πόρισμα του ΕΜΠ ενταφιάστηκε η συνωμοσιολογία
Mε ενστάσεις κοινοβουλευτικών εκπροσώπων της αντιπολίτευσης για την κατάθεση αργά το βράδυ σημαντικών υπουργικών.
Κ. Μητσοτάκης: Μόλις ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις μας θα μιλάμε για ένα νέο ΕΣΥ
«Είμαστε σε ένα καλό δρόμο να δρομολογήσουμε παρεμβάσεις που πραγματικά όταν ολοκληρωθούν θα συζητάμε.