

Οι Βρετανοί καταναλωτές στρέφονται προς φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις στα ψώνια τους στο σούπερ μάρκετ, προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν την εκτόξευση του κόστους διαβίωσης.
Έρευνα της NielsenIQ έδειξε άνοδο στις πωλήσεις κατεψυγμένου κοτόπουλου (12% σε ετήσια βάση), ρυζιού και δημητριακών (11%). Αύξηση καταγράφουν επίσης τα κονσερβοποιημένα φασόλια και ζυμαρικά (10%), το κονσερβοποιημένο κρέας (9%) και τα ζυμαρικά (31%).
Αντίθετα, πέφουν οι πωλήσεις μπύρας, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών (9,7%), καθώς και η κατανάλωση άλλων ειδών που δεν είναι απαραίτητα στην διατροφή (6.1%).
Η άνοδος του κόστους διαβίωσης προκαλεί επίσης αύξηση κατά 7% των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ και μείωση κατά 12% των online αγορών.
Σχετικά Νέα
Ο Μακρόν δήλωσε πως δεν προτίθεται να προκηρύξει δημοψήφισμα για την αναμόρφωση του συνταξιοδοτικού συστήματος
Ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης, τάχθηκε υπέρ.
Συμβούλιο Ασφαλείας ΟΗΕ: «Θα αναλάβετε δράση για να αποτρέψετε τη γενοκτονία στη Γάζα;»
«Θα αναλάβετε δράση με αποφασιστικό τρόπο για να αποτρέψετε τη γενοκτονία στη Γάζα;», ήταν.
Γαλλία: Για περισσότερες από 4 ώρες κατέθετε η Κιμ Καρντάσιαν στη δίκη για τη ληστεία σε βάρος της
Ολοκληρώθηκε έπειτα από τέσσερις και πλέον ώρες η κατάθεση της πρωταγωνίστριας τηλεριάλιτι και «βασίλισσας».
Συρία: Η άρση των κυρώσεων από τις ΗΠΑ συνιστά μια νέα αρχή, δηλώνει ο ΥΠΕΞ Αλ Σιμπάνι
Ο υπουργός Εξωτερικών της Συρίας Ασάαντ αλ Σιμπάνι δήλωσε σήμερα ότι η απόφαση του.