Οι Γερμανοί ψηφίζουν διαδίκτυο για τις εορταστικές αγορές τους

H πλειοψηφία των Γερμανών καταναλωτών σκοπεύει να αγοράσει τα χριστουγεννιάτικα δώρα μέσω διαδικτύου, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Deloitte.
Eίναι η πρώτη φορά που καταγράφεται ένα τόσο υψηλό ποσοστό, που ξεπερνά πλέον το παραδοσιακό κανάλι του λιανικού εμπορίου.
Όπως αναφέρεται σχετικά, το 67% των καταναλωτών θέλουν να αγοράσουν τουλάχιστον κάποια από τα δώρα τους από online. Tα εμπορικά κέντρα αναμένεται να καταγράψουν πτώση στους επισκέπτες τους τη φετινή χρονιά, σύμφωνα με την Deloitte.

Στον αντίποδα βρίσκονται τα τοπικά μαγαζιά, καθώς και τα εξειδικευμένα καταστήματα που αναμένεται να διατηρήσουν σταθερές τις πωλήσεις τους.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα, σκοπεύει να δωρίσει τα Χριστούγεννα γλυκά, κουπόνια, βιβλία ή χρήματα.

Η ιδιωτική καταναλωτική δαπάνη για τις αγορές των Χριστουγέννων υπολογίζεται ότι θα διαμορφωθεί στα 488 ευρώ, δύο ευρώ λιγότερα από την περσινή χρονιά.

Τέλος, οι περισσότεροι συμμετέχοντες στην έρευνα της Deloitte δήλωσαν ότι είναι ευχαριστημένοι με την οικονομική κατάστασή τους και την αγοραστική τους δύναμη.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα