Site icon The Indicator

Οι B2B στρέφονται στην Ψηφιακή Τεχνολογία για να προσελκύσουν τους Millennials

Οι δημογραφικές μεταβολές στο ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων επηρεάζουν και τα τμήματα προμηθειών, με τις εταιρείες B2B να προσαρμόζονται στις εξελισσόμενες απαιτήσεις και τις προτιμήσεις των πελατών, προσφέροντας ταχύτερες υπηρεσίες.

Η τρίτη έκδοση της μελέτης με τίτλο: UPS (NYSE:UPS) Europe Industrial Buying Dynamics Study , αποκάλυψε πως ένα νέο κύμα εταιρικών πελατών διαμορφώνει σήμερα το τοπίο B2B αγορών.

Η μελέτη της UPS αποκάλυψε τέσσερις τρόπους με τους οποίους οι νέοι εταιρικοί πελάτες αλλάζουν τη βιομηχανία:

Για τους κατασκευαστές, τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τους διανομείς, το μήνυμα είναι σαφές: Το 2019, η αγορά των B2B προμηθειών απαιτεί μεγαλύτερη ανάλυση και προσαρμογή από ό, τι στο παρελθόν. Η γνώση του εταιρικού πελάτη – η ηλικία, το υπόβαθρο, οι διαδικτυακές προτιμήσεις κλπ. – έχει τώρα μεγαλύτερη σημασία και η τάση είναι πιθανό να ισχυροποιηθεί, καθώς οι νέοι άνθρωποι συμμετέχουν όλο και πιο δυναμικά στις διαδικασίες προμηθειών.

Exit mobile version