

Zητούμενο αποτελεί να καταγραφούν οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης, όπως η ελληνική για να κρατούν ψηλά τις τιμές. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης έχουν καταγράψει ήδη αυτές τις μεθόδους και αναζητούνται τρόποι αντιμετώπισης.
Οι Έλληνες έρχονται πολλές φορές αντιμέτωποι με διαφορετικές τιμές, καθώς οι πολυεθνικές χρησιμοποιούν ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης πρακτικές, προκειμένου να κρατούν ψηλά τις τιμές.
Ορισμένες από τις πρακτικές είναι ότι εμποδίζουν τα σούπερ μάρκετ να πωλούν φθηνότερα προϊόντα από παράλληλες εισαγωγές. Επίσης, πωλούν παραπλήσια προϊόντα με άλλη μάρκα ή συσκευασία και χρησιμοποιούν υπέρ τους γλωσσικούς περιορισμούς στις ετικέτες.
Σχετικά Νέα
Κορκίδης: Οι τρεις λόγοι της αύξησης του κύκλου εργασιών το φετινό Πάσχα
Ενθαρρυντική είναι η πρώτη αποτίμηση της πασχαλινής αγοράς, τόσο για την έναρξη όσο και.
-
Wall Street: Κλείσιμο με σημαντική πτώση
Σε νέο sell-off «παραδόθηκε», τη Δευτέρα, το χρηματιστήριο της Wall Street, στη σκιά της.
ΑΑΔΕ: Σε ποιους κλάδους απλώνεται το “ψηφιακό μάτι” της – Οι επιχειρήσεις που μπαίνουν στο μικροσκόπιο
Σε χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσεως κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως είναι τα εταιρικά πάρτι ή.
Πληρωμή με IRIS: Τι αλλάζει στις επιχειρήσεις και από πότε
Από την 1η Νοεμβρίου κάθε επιχείρηση θα πρέπει να έχει προσαρμόσει τα POS της.